Gå til innhold

Hei Majja, ser du er her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa:)

Jepp. alt bra her! Selv om tante kom i dag tidlig, og det er helt greit faktisk.. (Kanskje jeg har begynt å bli sånn likegyldig og apatisk;))

Hvordan går det med deg da? Har det gått opp for deg at du er GRAVID??:)

Nå er jeg inn i pp 12 (må endre nick..igjen..) og det er denne ppen det skjer!!!:)

Skrevet

Du fikk tantebesøk ja.....Æsj da. Men jeg er helt enig med deg, dette blir din pp! Jeg har sendt så mange gode vibber din vei, så det må bare gå bra!

Har vel sånn nesten gått opp for meg i hvertfall, hehe, kommer plutselig på at jeg er gravid, og da kjenner jeg at jeg får skikkelig sug i magen:) Helt fantastisk! Men jeg er jo veldig redd for at det ikke skal gå bra denne gangen heller da, merker jo det... Har veldig lyst på noen skikkelige symptomer, da kommer jeg til å roe meg litt tror jeg. Når er d disse symptomene skal komme egentlig da??? Hmmm....

Skrevet

De er nok rett rundt hjørnet, og vi skal jo gå ihvertfall 7 mnd sammen, og da må det gå bra med oss begge framover:)

Skjønner jo at du blir bekymret, men det går så bra så, helt sikkert:)

Haha, når du er skikkelig kvalm og grinete, da er du sikker på at alt er bra!!;) Og sånn blir det nok snart, er du eldig så slipper du det, selv om alt er som det skal:)

Har du snakket med lege om dette da? Kanskje du kan få litt ekstra oppfølging? Det er vondt å være bekymret, det setter liksom en demper på stemningen.. Dere burde jo bare være overlykkelige:)

Skrevet

Ja, håper jo på en måte å slippe så mange plager da, det hadde jo vært det beste.. Men jeg skal bestille legetime på mandag, håper det ikke er så lang ventetid. Hadde vært fint å få litt ekstra oppfølging, kanskje tidlig ul siden jeg har mista før. Vet du noe om hvor tidlig en kan få ul?

Skrevet

Nei, jeg har liksom aldri kommet så langt.. Men tror man kan få ganske tidlig hvis ønskelig.. uke 8/9 kanskje??

Nei, ta dette med en klype salt..Ikke sikkert det stemmer.. Ring legen på mandag og spørr du! Kommer ann på hvordan legen din er da.. Min er veldig forståelsesfull og hadde nok rekvirert ekstra UL hvis det hadde roet meg..

Har mor det bra så har barn det bra:)

Får håpe din lege også er av den sorten da, så går nok dette veldig bra! Og alt blir jo mye lettere med en gang noen har konstantert at alt er som det skal være!!

Skrevet

Ja, får høre på mandag. Har ny fastlege som jeg ikke har vært hos før, så jeg har ikke peiling på hvordan hun er... Jaja, en får bare se:)

Har tro på at det skal gå bra denne gangen, tar det som et godt tegn at det føles annerledes enn forrige gang, for da gikk det jo ikke så bra.

Nå skal jeg og samboeren til byen og shoppe litt, jeg gleder meg, mens han gleder seg nok ikke fullt så mye, hihi;)

Du får ha en finfin dag, Majja, så snakkes vi snart:) Ta vare på deg selv og unn deg litt ekstra god mat og godteri og kos i kveld, det er viktig vet du!

Klem klem:)

Skrevet

Hvis følelsen er god og annerledes, så er nok det er veldig bra tegn ja:) Du er mamma innen året er omme du:)

Kos dere på shopping, vi skal til min mor og spise nybakt brød:)

Ha en fin dag dere også, vi snakkes seinere:)

Og ja, ekstra kos i dag.. Potetgull rester fra i går ble inntatt før frokost..Haha..;)

Stor klem tilbake!!! :D

Skrevet

God morgen gravide kvinne:)

Hvordan var lørdagen deres? Vi var på shoppng en tur vi å faktisk:) Meket fornøyd, handlet masse på salg!! Klær som jeg kan vokse litt i da, vel og merke;)

Så spiste vi masse nybakt brød, skummelt godt!!:)

Ellers slappet vi bare av hjemme med 2 hunder, så URO og sovnet etterpå, vel vitende om livet vårt er ganske så bra:)

Skrevet

Hei, du snart gravide kvinne;)

Lørdagen var flott den, fikk ikke shoppa så mye da, mest mat, men det var jeg veldig fornøyd med! Hehe, tror jeg spiste 5 skiver eller noe da vi kom hjem, helt sinnssykt godt med masse deilig pålegg!

Samboeren er så søt, han sa "hei mamma" da han vekte meg i dag tidlig.... Smelt, smelt:)

Ellers har jeg faktisk tatt en test til (litt flau, men det var jo tre tester i pakken med cb digital vettu). Den ble også positiv etter bare 1 min eller så. Så jeg går bare og er storfornøyd om dagen, vanskelig å få meg i dårlig humør nå, gitt! Jeg håper virkelig det går bra denne gangen, det er jo mest sannsynlig at det gjør det, ikke sant.....?

Skrevet

Klart det går bra!! Det er ikke noe å tenke på engang:) Skjønner at du er i godt humør ja, det har du så god grunn til:) Tipper at den følelsen er verdt all prøvinga alikevell:)

Åååå, så søt han er da!! De glimter til noen ganger, våre bedre halvdeler!! Min var også så søt i dag, vi lå i senga med laptopen, og han lå å titta på mammaklær:) Og han regnet nok litt i sitt stille sinn, lurte på hvor lang tid det tok før magen ble større, også fant han mammaklær jeg skal ha på meg i bryllupet til kusina mi i sommer:) Og da ifølge hans beregninger så blir jeg gravid om ett par uker:) Da smeltet jeg også.. Trodde ikke han var så interessert i sånne ting..

Jeg gleder meg sånn til jeg får positiv test, jeg kommer til å teste mye.. Ikke bare en, to eller tre... Kommer til å teste i 9 mnd;) Jeg jubler jo bare jeg får positiv el test;)

Du begynner å få skikkelig matlyst også, det er bra!! Du spiser jo for to:)

Kan jeg spørre hvor i landet dere bor??

Skrevet

Han så på mammaklær ja? Sukk! Så skjønn:)

Han har nok rett, det er ikke lenge igjen nå! Og det gleder jeg meg sånn til, Majja!!!

Er ganske trøtt om dagen, i natt sov jeg ikke så godt pga myyye luft i magen, tihi;) Men det hører vel med det og, jeg er jo bare glad jeg merker noe til det som skjer jeg. Har begynt å få ømmere pupper og, jippi! (Ja, jeg vet jeg kommer til å bli lei av dem, haha...)

Vi bor på Sørlandet, like utenfor Kristiansand. Hvor bor dere?

Skrevet

Så søt du å da:) Jeg stormer etter deg, 2 uker nå, så sitter`n:)

Ja, du kommer helt sikkert til å bli lei dem, og da kan du nok ikke fatte og begripe hvorfor du ble så glad for at de ble ømme og vonde i første omgang!! Men jeg skjønner deg godt, da blir det liksom ekte, ikke sant? Blir sikkert noe annet når du merker på kroppen at det er i gang:)

Langt unna dere da.. Godt vi har nettet:)

Vi bor i øst vi da, mellom Eidsvoll og Hamar. Vet ikke om det sa deg noe jeg? Bruker i underkant av en time til Oslo, og ett par timer til hytta på fjellet! Akkurat passe det!

Skrevet

Jo jo, vet sånn ca hvor det blir da:) Skal faktisk på et kurs på Hamar med jobben om et par uker. Er et stykke unna da ja, men bruker du msn? Vi kan jo legge hverandre til der? Kan sende deg mailadressa mi på privat post jeg:)

Fint å ha noen å snakke med i disse spennende tidene ja!

Skrevet

Ja jeg har msn:) Send meg adressen din så legger jeg deg til:)

Syns det er kjempespennende å følge deg, og ikke minst tror jeg det blir spennende når jeg kommer over på 1.tri til deg:)

Og jeg har full forståelse for at det kan bli nok prat for mannfolka våre.. De har ikke dette evinnelige behovet for å få sagt alt man tenker og ikke tenker på, flere ganger om dagen:) Så det er veldig greit å ha noen andre likesinnede ja:) Ikke er det like opplysende å snakke med sambo til tider heller, får liksom ikke helt de svarene jeg vil ha;) (Hyyysj..Ikke si jeg sa det..:) )

Skrevet

Hehe, i hear you;) Sender deg en privat post nå jeg.

Skrevet

Yeeeey!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...