Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Hei. Jeg liker Kornelie godt! Skal ha dobbeltnavn. Kan dere hjelpe meg litt med å finne dobbeltnavn? Et navn før Kornelie. Andre navn i sjanger som jeg liker.... Astrid,Laura,Klara,Karen,Erika,Marit,Solveig,Signe...Disse gamle navnene... Kan de kombineres med Kornelie?? Hilsen Gogginne
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Astrid er et sååå koselig navn. Astrid Kornelie går vel fint det? Andre alternativer kan være Sigrid Kornelie, Maren Kornelie og Anna Kornelie
StorkeMammaen Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Astrid Kornelie er kjempe nydelig. Signe Kornelie er også vakkert. Myrna Kornelie Magna Kornelie.. Å så nydelige navn du har!!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Kornelie er pent. Liker også de andre navnene der,men vet ikke om jeg synes det er fine kombinasjoner.... De gamle navnene med et Stilig moderne navn.... Karen og Kornelie liksom... Eh...
LilleBitteliten Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Syns også Emma Kornelie og Astrid Kornelie, som er nevt over her, er flotte navn! nydelige <3 Kornelie er foressten et nydelig navn <3 Liker også Kornelia, men syns Kornelie kanskje er hakket finere må jeg si:) Litt mer yndig og vakkert! Og mer spesielt.
LilleBitteliten Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Anna Kornelie var foressten helt nydelig! <3 Signe Kornelie Astrid Kornelie Laura Kornelie Her har jeg plukket ut de som er på listen din, som jeg syns passer sammen =) ( Klara Kornelie var også pent, men dumt begge begynner på K..)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 Takk for svar... Det er fint folk tar seg tid Er det noe i hva anonym skriver over her om at typen navn som ikke er i samme sjanger ikke passer i lag????? Er usikker der. Takk for svar. Hovedinnlegger
LilleBitteliten Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 Kornelie er vell ett gammelt navn, er det ikke det da? Syns iallefall det passer sammen med gamle navn.. Syns det er i samme sjanger Men jeg mener å tro at det er gammelt navn.. Du kan jo skjekke på ssb.no
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 3. mars 2007 #10 Skrevet 3. mars 2007 Signe Kornelie er et fantastisk navn synes jeg:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #11 Skrevet 3. mars 2007 Kornelie er et gammelt gammelt navn, fra Romernes tid. Så tenk ikke på det. Grunnen til at noen tror det er et nytt navn er fordi det ikke har vært brukt så mye di siste åra..
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #12 Skrevet 7. mars 2007 Ella Kornelie Lotte Kornelie My kornelie Lykke Kornelie Klara Kornelie Milla Kornelie Ea Kornelie Mia Kornelie
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. mars 2007 #13 Skrevet 7. mars 2007 Kornelie er fint. Signe Kornelie er bra kombinasjon. Syns du bør unngå at det første navnet også begynner på K, det høres rart ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå