Gå til innhold

Noen som kommer på Nattergalen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke til å komme meg inn på linken under her jeg. Greit å vite om noen kommer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg kommer, men kan være jeg kommer litt seinere. hvor ligger nattergalen? aldri hørt om stedet...

Skrevet

kommer meg heller ikke inn på den linken... jeg tenkte å turen ja:) så håper ikke jeg blir sittende alene....:)

Skrevet

Olav Tryggvasonsgt. (gamle O`Martins).

Skrevet

Satser på å ta turen alle tre, såfremt vi kommer oss inn døra med "dobbeltdekkeren" da :-))

Skrevet

heia...eg kommer og...e nattergalen en kafe??

Skrevet

Ja, det er en ny cafe der hvor O Martins lå. Skal visstnok ha veldig bra lunsjutvalg :-)

Skrevet

heh..

jeg har nå tenkt meg i veg... skal på kontroll først, da.. men tenke meg inn til byen etterpå! Satser på at det går greit..

Skrevet

Hadde planer om det, men etter besøk i hele helga og til i dag er jeg utslitt! Så håper vi ses neste uke! Kos dere!!!

Skrevet

Heisann!

Skal til modningsakupunktur i formiddag så jeg er litt usikker på om jeg tør bevege meg ned til byen "alene". Hvis dette fungere kan det bli fødsel inne et døgn. Litt kjedlig å sitte på kafe og vannet går eller veene starter og jeg har med meg bilen til byen. Da må mannen ta buss eller noe for å komme seg ned.

Får se hvordan formen er etterpå.

Hvis jeg ikke kommer må dere kose dere masse :=)

Skrevet

Oi, det er spennende da!! Lykke til, om vi ikke ser deg!!! :-D

Skrevet

Da har jeg vært og fått modningsakupunktur.

Ble litt kvalm og tung i hodet (sikkert psykisk) men jeg tror nok at jeg blir hjemme i dag. Så får vi se om jeg kommer med eller uten mage på neste treff kanskje.

Skrevet

Hihi, det er bra! Vet ikke helt om du får lov til å snike sånn i køen da :-)

Men vi var maange på treff i dag, så jeg tror det blir Jordbærpikene fremover :-p

Håper å se deg neste uke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...