Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sukk, er egentlig tom for ord. Jobber intenst for å ikke bli skikkelig lei meg.

Vel, nå er det bare å begynne forberedelsen til neste gang. Det blir nok pergotime og eggløsningsprøyte denne gangen.

Har og begynt å lure på om IVF er tingen. Hvis det er større sjanse for å bli gravid da, kan det lønne seg både tidmessig og prismessig til slutt.

Sutre, sutre, sutre :o(

;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8467316-da-var-l%C3%B8pet-kj%C3%B8rt-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei, å nei. Hva skal man si! :( Kan gi deg en stoooor trøsteklem *STOOOR KLEM* ....

Jeg fikk det også til på 1. forsøk den første gangen. Da vi skulle igang igjen satt den, eller han, på femte forsøk. Så kanskje dere skulle prøve en gang til eller to, før dere starter opp prossessen med IVF. Tror det kan være en ganske tøff sak. Men for all del, jeg sjønner veldig godt om du velger det nå.

Uff. Dette var leit!

Å Småtten69, så leit å høre! Det er så urettferdig at det skal være såååå vanskelig å få det til..... Sender trøsteklemmer til deg og håper det går neste gang, enten det blir hormoner eller ivf som hjelper deg!

Takk for gode klemmer. Det hjelper :o)

Jeg vet jo egentlig svaret, men i sted måtte jeg ut og kjøpe en annen type test, bare for sikkerhetskyld. Den var like negativ. IKM er jo egentlig ikke før i morgen, men jeg har ikke hørt om særlig mange som testet negativt dagen før og positivt dagen etter. Føler meg altså 99,9 % sikker på at det bir en ny tur.

Det er rart, plutselig forsvant ømme bryst, mensmurring og alt.

Jeg er nå helt overbevist om at det bare er tull å lete etter symptomer. Jeg er like overbevist om at jeg kommer til å lete like ivrig neste gang :o) :o)

Trist å høre Småtten69!! Vi vurderer også ivf når neste gang blir. kjenner til det at man leter etter symptomer ja, for meg har symptomene fortsatt etter at jeg fikk mensen, og jeg pleier ikke merke noe til mensen ellers. tror kroppen spiller oss et lite puss, og det er jo ganske dårlig gjort når det ikke er noe der! men men det er vel bare slik det er, man håper i det lengste, selv etter at man får mensen faktisk. man har jo hørt om de som har mensen langt ut i svangerskapet.. men når test på test er negativ må man begynne å innse fakta. vi får bare begynne å spare til ivf.

lykke til iallefall.

klem

Annonse

Er det lettere å bli gravid med ivf behandling?

Håper virkelig du lykkes neste gang.

Jeg fikk pergotime og eggløsningssprøyte forann mitt forsøk, å opplevde å ha symtomer på graviditet. Utrolig kjedelig da testen var negativ.

Vi får krysse fingrene for at vi prøvere skal lykkes på neste forsøk.

Hei

Jeg vet egentlig ikke om sjansen er noe større ved IVF, det er bare noe jeg har begynt å tenke på den siste uken.

Er det lov å spørre hvorfor du gikk på pergotime. Har du forsøkt uten med negativt resultat?

Jeg er veldig usikker på om jeg skal gå for både pergotime og eggløsningssprøyte eller kun det siste.

Det var min første insminasjon. Har ikke forsøkt uten pergotime.

Jeg ble anbefalt sterkt å gå på pergo av min gynekolog og et familiemedlem som jobber på legekontor. Jeg skulle modne flere egg, så skulle vist sjansene for å oppnå graviditet være større. Har pco, men er veldig mildt rammet, så derfor får jeg eggløsningssprøyte.

Er det noe negativt med pergotime? Isåfall vil jeg gjerne vite det, for jeg har vist bare hørt de positive sidene ved å bruke dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...