Gå til innhold

12500,- i peisen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går aften, da min samboer kom hjem, tok han med seg posten inn på toalettet som han hver dag gjør. der hadde jeg lagt en konvolutt med 12500,- som vi skulle bruke til noe.... de lå i en konvolutt fra banken. jeg ropte ut at der lå pengene.

så tenkte jeg ikke mer på det før i dag, da sambo spurte hvor pengene var. så...... da har han trodd det var en tom konvolutt , og ikke hørt jeg ropte det var penger i den. så den ble i går brent med de andre tomme konvoluttene han tømte for brev.

alt går i mot oss om dagen, er det ikke det ene er det det andre..

nå som vi egentlig bare skal glede oss, kommer det ene etter det andre.

uff jeg klarer ikke tenke positivt. så sier i tillegg sambo, at da må han bare jobbe noe mer , noe han fra før gjør alt for mye av... han er helt overarbeidet....

måtte bare dele dette med noen på morgenkvisten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,er det mulig!!!Stakkars dere...Føler virkelig med dere her altså!

Snakk om maks uflaks da!!!

Hva kan en si??

Når dere har så mye uflaks så må det jo snart dukke opp noe virkelig positivt for dere!!!

Håper du får en god helg:)

Medfølende klemmer fra

Skrevet

HUFFDA!

Det var ingen koslig start på dagen nei!

Har dere gått igjennom alt og sjekket at det faktisk er borte da?

Jeg har gjort noe lignende en gang jeg også.

Hadde vært innom mannen på jobb og han sendte med meg 5000,-. JEg var på vei ut og la de bare i bukselommen. Da jeg kom hjem, gulpet minstemann utover hele meg inkludert buksa. Tenkte meg ikke om i det hele tatt og kastet buksa i vaskemaskinen.

Da maskina var ferdig og jeg skulle tømme den fikk jeg mitt livs sjokk. På ruta lå det noe som jeg ikke helt skjønte hva var. Åpnet og der lå 5000 kroner fint sammenbrettet og klissvåt. Heldigvis var de sammenbrettet så jeg var heldig og fikk brettet de ut og tørket de. Men, huff for en opplevelse. Det er jo ikke akkurat slik at man har så god råd at man kan kaste penger ut gjennom vinduet.

Dere får satse på lottoen i kveld. Også får dere "syte" til foreldre og svigerforeldre så kan det hende det kommer noen drypp derifra.

Lykke til :=)

Skrevet

å det var deilig med litt sympati!!!! :-)

ja, vi er sikre på de har gått i peisen..... jeg hadde lagt de på bordet sammen med posten, og deretter ble de bare tatt med inn på badet og deretter, som sambo husker, han brente "søppel" asken i peisen den er dyrbar den!!!!

uff, nei, håper det venter noe veldig positivt snart ja!

og , til har 2 gutter-får en 3, det måtte være litt av en deilig følelse da de pengene kom til rette igjen!

tror ikke dagen blir så fin, sambo dro på jobb, og jeg sitter igjen med en hel haug jeg skulle handlet :(

men men, det er ikke mye å gjøre med det, så life goes on.

ha en fin dag dere da jenter :)

Skrevet

ÅHHHH herregud!!!! Jeg hadde klikket i vinkel!!!!

Men du sier dere håper på noe positivt snart, dere får jo et barn :) Da er nok de 12.500 glemt ganske kjapt! Meg og sambo hadde "bare" oppturer en periode, jeg kommenterte det til og med at dette var FOR godt til å være sant, jepp, og dermed gikk alt nedover... det ene med det andre og til og med det tredje, det tok på, men nå ser alt til å snu igjen, og snart har vi en liten en og... :) Så om dere er litt i samme båt, så skal du se at det ordner seg slikt for dere og :) Håper der får en god helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...