mor-igjen Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Jeg tenker og tenker og tenker på den lille spiren jeg vil ha i magen. Sitter her inne på BIM hele tiden, leser innlegg og ønsker, suger til meg babystøv når det gis ut... En etter en blir gravid, det er jo veldig kjekt, men litt trist også. Jeg vil være en av dem! Vil så gjerne bli gravid -nå! Er nesten redd at det at jeg faktisk går og tenker på dette hele tiden gjør at vi ikke får det til i hele tatt... Er det noen som vet om det virkelig er vanskeligere å bli gravid etter at en har gått på p-piller i noen år? Føler det er så mange som blir gravide uansett.
mor07 Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 jeg også tenker alt for mye på det. Alt handler liksom om å bli gravid. Jeg mistet i uke 26 for et år siden, så det er utrolig tungt å ikke klare å få til en ny spire. Jeg sitter også på BiM hver dag, flere ganger om dagen. Kanskje noen burde ta fra med laptopen, hehe. Det virker som om det er mange som bruker lang tid på å bli gravide, så vi er ikke alene, men det hjelper så lite at man er flere. Håper på at det blir vår tur neste gang. Jeg har IKM i morgen, men hadde litt rosa på papiret på torsdag, så jeg skjønner ikke helt hva som skjer.
mor-igjen Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2007 OI, tenk om du allerede er gravid?! Lykke til, spennende å se om du får mens. Får håpe vi snart kan bytte forum til 1.trimester (=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå