Gå til innhold

Er han litt treg??? (Magnus 12 uker)


nissegutt på vei:) *født 7.12*

Anbefalte innlegg

Vet jo at alle barn er forskjellige og alt det der, men....

Jeg leser innlegg her om små nurk som leker i babygymmen, og det gjør i alle fall ikke min gutt!! Han kikker veeeeldig da. Og smiler til lekene...

 

Men han har oppdaget hendene sine. Så da kommer det kanskje etterhvert? Jeg blir nesten litt bekymret.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er nok bare noen få som har barn som er litt tidlig ute.. og da er det jo seff gøy å skryte ;))

 

synes Magnus er flink, som har oppdaget hendene sine og smiler til leker.. ligger nok midt på streken når det gjelder utviklingen og er ikke noe å bekymre seg for :)

 

den minste kusina mi begynnte ikke å se etter ting eller fant hendene sine før hun var godt over 4 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er absolutt ikke treg:-)

 

Har ei jente på snart 14 uker som har lekt under babygymen i flere uker,men det er først nå hun har oppdaget hendene sine.

 

Eldstemann var en veeeldig bedagelig fyr(og er det fortsatt),så jeg vet nå at det er stor forkjell på barn,og at det er ingenting å bli urolig for:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenten min er 10 uker og "leker" under babygymmen. Men hun ligger bare og veiver med armene og kommer tilfeldigvis borti lekene. Og ser på de. Tror de må bli litt større før de griper og tar bevisst på lekene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær bekymret. Det er egentlig litt toskete av oss å sammenligne barna våre. De skal helst ikke være offer for sammenligning med hverandre før de er i skolealder, før den tid kan de sammenlignes med normaler.

 

Det virker som om magnus er innenfor normalen, og du skal heller ikke se bort fra at mange andre mødre overdriver hvor flinke babyene deres er.

 

Sigrid "leker" under babygymmen. Dvs at hun veiver med armer og ben (ukontrollert) og (ved uhell) kommer borti leker som lager lyd. Da flirer hun litt, men ingenting av dette er bevisst fra hennes side.

 

Her kom, pedagogen i meg frem gitt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evelina er også 12 uker men har verken oppdaget hendene sine eller leker under noe babygym. Hun smiler veldig til en uro hun har da.

Jeg er sikker på at det kommer når hun er klar for det. Ble bekymret når hun begynte å smile sent, men det kom det også og nå smiler hun som bare det. Hun er veldig våken og aktiv så jeg er sikker på at hun både oppdager hendene sine og kommer til å leke under babygym snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, sønnen min er 10 uker og i sted, etter å ha løst kryssordet i "Norsk Ukeblad" gikk han og lagde seg en bedre middag og sjenket seg ett glass årgangsrødvin.... ;) og jeg overdriver IKKE nå altså, ikke id et hele tatt....fakta f........ *knis*

 

Neida...:) Er nok som hanne over her sier, tror ikke vi bør sammenligne de små søte barna våres...

Lillevenn leker ikke så aktivt med babygymmen han heller, han ser vel ca 5 sekunder på lekene, veiver litt med armer og bein, dasker bort i en leke eller to også ser han bort på noe annet som er mer interessant enn babygymmen.... Det kommer etterhvert det der.

De må bare følge sitt eget tempo.... jeg prøver å kose meg med babytiden hans jeg....de vokser så fort, og før vi vet ordet av det flytter de hjemmefra...;) *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...