Gå til innhold

Før akten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det beste dere gjør for å hisse opp mannen?

Jeg har nettopp fått en ny partner, en som er veldig uerfaren.

For meg er det nok å ta på en skinnbukse, så er han klar. he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar på meg en string truse også når eg sette meg på huk då ås ser han den, også er han egentlig klar. Vi har vært sammen i snart 6 år, og likevel så er det nok :) Bare se litt string over buksen min likosm :)

Skrevet

Ingenting...

Han er alltid klar. Værre med meg.

Skrevet

Ja, det er merkelig hvor lite som skal til for å tenne mennene.

Likevel, så har jeg lyst til å gjøre noe mer enn å bare ta på meg den skinnbuksen.

Jeg føler det som at han bare jobber med meg, mens jeg gjør ikke noe annet enn å skifte klær.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, trenger tips.

h.i.

Skrevet

Mannen min tenner på latex:)Så jeg bare tar på støvletter,korsett og da er han helt klar:)Om vi virkelig skal ha det gjenomført,bruker vi latexlaken og bind...Dette er jo ikke noe vi gjør hver kveld,men om vi vil ha det litt ekstra gøy;o)

Skrevet

Du kan jo forføre han da.Overrask han når han sitter og ikke venter det.Sitt deg ned på kne foran han og knepp opp buksen hans,vipp ut pikken og sug han:)

Skrevet

Ja, det kan jeg jo gjøre, ikke dumt det nei.

h.i.

Skrevet

Vel, nå er jeg singel da, men med eksen var det nok å ta på kosebukse. Han syntes jeg fikk så fin rumpe i den buksa;)

Eller hvis han fikk i seg alkohol. En øl var nok, så bare MÅTTE han ha meg:)

Skrevet

Kle deg i noe sexy undertøy eller en drakt fra f.eks kondomeriet og ta kontrollen over ham, fortell ham hva han skal gjøre med deg eller gjør det du vil med ham! Litt frisering av "busken" hører selvfølgelig også med dersom det ikke er en vane, hehe... ;o) Det er garantert en vinner! Lykke til! :o)

Skrevet

Forfør ham i dusjen

"glem" truse, ta på skjørt, og la ham tilfeldigvis få se litt

start dagen med å stønne i halvsøvne: "åhh så kåt jeg ble..."

Skrevet

Å stønne i øret er en slager:) Men å gå uten truse eller frisere busken funker også bra, hehe...Eller dyyyyyp utringning...Legge seg tett inntil da man legger seg slik at han kjenner pupper og mus bruker også å være nok for å få han tent :D

Skrevet

Det er vel bedre å ta av buksa enn å ta den på? ;o).. Å vise lyst er opphissende nok i seg selv, samme hvordan man gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...