Gå til innhold

Nå har vi kjøpt bæremeis.


Benni-min

Anbefalte innlegg

Det er en bergans bæremeis. Tenkte vi skulle bruke den når vi reiser til Island om 3mnd. Vet ikke om Benjamin sitter selv da osv, men tror dere den kan brukes på reisen uten at han tar skade? Det blir jo bare på flyplassene han vil bruke den. Han har sikkert vokst ut av bæreselen jeg har til han. Vi skal ikke ha med vogna tror jeg. Men uansett om vi har det, så kan vi ikke bruke den i de to-tre timene vi må vente på flyplassen.

Bæremeisen har lang rygg, støtte i sidene ved siden av hodet og god polstring i sidene. Jeg har ikke sett den på annet enn bilder, men skal hente den i morgen.

Er jeg uansvarlig hvis jeg bruker den? Hva kan jeg evt bruke i stedet? Det er jo bare ca 2kg igjen, så er han for tung til bæreselen, og det kan han legge på seg på tre mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... jeg har ikke greie på sånt jeg, altså... Men jeg tenker, hva er forskjellen på å sitte i bæresele og i bæremeis? Hadde jo vært annerledes om han hadde vært yngre, men da vil han jo være 10 mnd? Bagen har han sikkert vokst fra også? Bæreslynge, hvordan er det med det da? Der kan man ha større barn. Men litt ergerlig å bruke penger på det når du har kjøpt bæremeis, som også er ganske dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et innlegg om bæremeis, og der stod det at de ikke skal sitte i den før de kan sitte selv. Og kunne de sitte alene i 10min, kunne de sitte i 10min i bæremeisen. Satt de alene i 4t, kunne de sitte 4t i bæremeisen osv. Men dette blir jo bare på reisen. Kan vel umulig skade så mye??? Vi tar han jo opp også, blir ikke sittende i timesvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tar han opp så han får strukket på ryggen relativt ofte, kan det vel ikke skade? Det er vel kanskje mer over et lengre perspektiv at det er fryktelig skadelig også? Jeg vet ikke jeg, tenker bare høyt sammen med deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...