Gå til innhold

Oktober: Navnefest eller Dåp?


Nicita73

Anbefalte innlegg

Hva skal dere?

Vi skal ha Navefest den 18 mars, jammen meg mye å styre med,for å ikke snakke om hva det koster, dyr fornøyelse gitt, men det er vel våre små nurk verdt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde dåp den 7 januar :)

Vi hadde dåp fordi det er mere en tradisjon, vi er ikke spesielt kristne.Både jeg og mannen min er døpt, konfimert, og gift så da var det naturlig for oss å døpe Julie. Da får hun muligheten til å melde seg ut selv hvis hun vil det når hun blir større. Vet av flere som har blitt døpt i ungdomsalder og noen syntes dette var ekkelt men det er så forskjellig hva folk vil. :) Vi brukte ikke så mye penger på den dagen egentlig, gjorde alt veldig enkelt. Dagen var kjempekoselig.

Lykke til med dåpen Nicita73 håper det blir en minnesrik dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var veldig tidlig ute. Hadde navnefest for go`jenta allerede i desember.

Hadde det hjemme med nærmeste familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av delene... Har egentlig etterhvert fått litt lyst å ha navnefest, men det blir nok ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha navnefest 9april og feirer sammen med oldemor sin 85årsdag. stort selskap, har bestilt "plakat" fra humanetisk forbund men holder hele "sermonien" selv, GLEDER OSS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde navnefest i januar. Vi hadde ingen sermoni, men inviterte nærmeste familie til god mat og hyggelig samvær. Vi sa noen ord, men ellers var det hele veldig uformelt. Ikke kostet det mye heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde dåp 11.februar.Vi leide lokalet da vi var 15stk til middag og 19stk tilkaker. Ble ikke spes dyrt.Det var kjempe koslig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha dåp nu 11.mars, mest tradisjon egentlig. Bi 20 stk til både middag og kaffe. Ordner maten selv, så det blir ikke så dyrt. Har roen ennå, men regne med at det blir mer stress i løpet av uka:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...