Gjest Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Da har jeg akkurat faaet en positiv test!) Var 5 pp dette saa det gik jo gansk raskt! Haaper alt gaar fint, hadde en SA i januar, men da foelte jeg mig mindre gravid end denne gangen, har vaert uggen siden en uge etter el eller noe Og til dem som stadig venter paa tante roed, skulle ha besoeg ca. mandag-fredag denne uke, testet blankt negativt paa onsdag morgen. Men i dag paa dag 32 saa er der en tydelig streg, men stadig ikke saa staerk som kontrolstregen. Saa gaar an og vaere gravid og teste negativt rundt ikm Masse smil og babystoev********************************************* ************************************************************************** *************************************************************************** ************************************************************************** )))))))))
Lille Trille* Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Å, så gøy! Gratulerer! Jeg venter på tanta sjøl, og lever i håpet tross negativ test (IKM i går eller i dag). Kos deg framover, håper alt går bra denne gangen!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Gratulerer så mye!!=) Suger til meg babystøv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå