leonberger Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Hei hei jenter... Hvordan går det med dere her inne... Lenge siden jeg har vært her nå.. Legen rådet meg til å ta en liten pause med tanke på at jeg har hatt prob med å bli gravid.... Har jo to skjønne gutter i fra før, men sambo har ingen i blod.... Tok test nå i sted, greide ikke å vente til i morgen tidlig... Vet det var litt dumt.... Kom til syne to streker men T-streken var/er veldig svak... Har oxo hatt noe man kaller festeblødning i dag... Eller noe som kan være festeblødning da... Hva tror dere? Jeg skal så klart ta en ny test i morgen så fort jeg har stått opp.... Vet at jeg ikke kommer til å greie å vente til søndag... Klem....
babygullz <3 vilde Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 håper du får en sterk strek imårra=) good luck=)
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Hei . når har du ikm?. festeblødning kommer som regel en uke etter el. .. jah jeg er i samme posisjon som deg.. har to friske barn men ingen med min nye sambo.. så nå er vi igang.. håper du kommer etter... ta en ny test du.. men husk å sjekk farge på streken. er den grå er det skyggestrek er det ikke er du gravdi .. uansett hvor svak den er :)' lykke til ..
PeggyPreg Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 en strek er vel en strek....... men sikkert lurt å teste igjen... sjekke om streken blir sterkere, mer hcg etterhvert...... Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå