Gjest Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 nei men vært inn og ut på sykehuset nå i tide og utide. vil jo egentlig være hjemme så lenge som mulig jeg da... egentlig føde hjemme også. først var det disse masriene/kynnerene som kom regelmessig og da måtte jeg visst inn å sjekke(sambo fikk meg til å ringe) og så noen dager senere rant det vann/blod og jeg måtte inn igjen.. lei nå ja.vil liksom ikke fly på sykehuset hele tiden heller.. men ingen jente som ville ut enda. er jo kanskje greit siden jeg er i uke 36. mens term 6 april, ul termin 10 april. du? klem
Silar Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2007 hadde falsk alarm i går/natt. Merkelig kynnere/rier som kom regelmessig i flere timer. Først kom de med halvtimes mellomrom lenge. Så ble det 20 min mellom hver. Så ett kvarter og så ti min. Og så bare skjedde det ingenting! Er i uke 37 nå, men har misstanke om at det ikke er helt riktig. Føler og har følt gjennom hele svangerskapet at jeg er litt lenger på vei enn legene tror (har ikke mens termin), og magen er så langt nede, og når jeg leser om hva som skjer fra uke til uke, så stemmer ting alltid best med det som står på 1-2 uker lenger frem i tid enn det jeg liksom er. Så ble skuffet når det ikke skjedde noe likevel. men nå har jeg plutselig ikke tid her! datteren min skal i bursdag osv. Hade! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå