Gå til innhold

Fy faen, noen som har sett FRITT VILLT??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en som overlever... kan ikke si hvem, eller?

Han hakke-mannen er en som foreldrene prøvde å drepe ved å kaste ham nedi en stor sprekk mellom is i det området.. husker du bildet fra avisen? Det er han lille gutten fra bildet...Han skal nå ta å hevne seg på alle han møter... og du har jo sett lageret av klær og souvenirer nede i kammerset hans...

Huff, grøsser enda jeg, bare ved å tenke på det!

Annonse

Hehe.. ja, den er faktisk innmari skummel, og hadde jeg valgt om igjen, da ville jeg ikke sett den. Hun som overlever er hun som er sammen med han som skulle gå for å tilkalle hjelp... Hun dreper han psykofyren til slutt, etter at han har drept alle vennene hennes. Psykomannen tror hun er død, og tar alle likene med seg til et stort juv, og dumper de en etter en. Plutselig hopper hun frem, begynner å hogge på ham med øksen elle rnoe slikt, og han faller nedi juvet... da ser vi at han ser minner fra sin barndom. tror det var slik...

Så filmen "A perfect man" i går jeg! den var koselig og anbefales veldig hehe... Så den med mamma og søster!

A perfect man? Hvem spiller i den? Jeg trenger virkelig å se en koselig film for å få bort de stygge minnen fra denne filmen gitt.

Du kan anbefale den?

Jeg er så pingle, så tør nesten ikke å legge meg heller. Mannen min er super trøtt, og sovner sikkert innen 5 min, så jeg tok med laptopen i sengen. Skal se en koselig film eller noe nå, for å ikke vøre for skremt! Hihi! For en pyse jeg er, gitt!

Annonse

Det skal jeg huske på! Kanskje jeg får sett den til helgen, for jeg tror mannen min skal ut en av dagene :=)

Jeg har forresten nettopp sett Mars og Venus på kino, den var bra. Den anbefales. Mannen min og jeg kjente oss igjen i mye av filmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...