Gå til innhold

BIM treff i Tønsberg i nærmeste fremtid???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på dere:o) Sitter her og bobler over av lykke! Har vært på UL igjen i dag hos KvinneDoktoren på Nøtterøy - det var bare en FANTASTISK opplevelse!!!! Først var det "vanlig" 2D UL, men bildene var ubeskrivelig mye klarere enn de på sykehuset. Så fikk vi se 3D bilder av den vesle, med farger og helt klare ansiktstrekk - utrolig morsomt! Tilslutt fikk vi 4D, som er en live film, der gullklumpen lå og koste med siden av ansiktet sitt:o) Har dere tid og anledning var dette virkelig noe å anbefale!!!!!!!! Sjekk nettsiden kvinnedoktor.no for mer info om klinikken jeg var på:o) Lykke til på ultralyden på fredag; skal du til sykehuset i Tønsberg?

Annonse

Oi, det kan jeg tenke meg var gøy! :)

Titta litt inne på kvinnedoktor.no, og det ser jo ut til å være en veldi spesiell opplevelse. Var det 800 du betalte, eller var det tilbudet nå? Jeg får tenke litt på hva det blir til for oss. Nå først kjenner jeg at jeg er ganske spent i forhold til om barnet er friskt. Har jo ikke kjent så mye til det ennå og er jo over 30..Men det går nok bra, -bare litt små-nærvøs:\ Også lurer vi jo fælt på kjønn, da;) Er på sykehuset i Tønsberg vi skal til fredag, ja.

Er 800 kr for en slik undersøkelse ja, det er normalpris; denne uken koster det 500 kr. Vet akkurat hva du mener når du sier du er smånervøs for om barnet er friskt; slik har det vært for meg også (jeg er jo noen år over 30 også.....). Synes ikke jeg fikk så mye ut av UL på sykehuset, ble stort sett tatt mål for å kunne gi en sikker termin (og den ble satt én uke tidligere i dag...!!), og så konstantert at barnet ikke hadde ryggmargsbrokk. Ellers var det ikke så mye vi fikk informasjon om, syntes vi. Foruten at vi i dag fikk sett nurket i 3D og 4D gikk legen (som er spesialist i ultralyd-undersøkelser) også gjennom hjertet (sjekket hjertekammer og - klaffer + hjertefrekvens), sjekket nyrer og lever, sjekket at vinkler på beina var riktig (ingen feilstillinger) osvosv. Så dette var kombinert "moro" for oss samtidig som det var en betryggelse for en urolig vordrende mor som meg:o) Kan jo være at du får mer informasjon ved din undersøkelse på fredag; lykke til i alle fall:o)

Hadde vært gøy med en annerledes UL enn de på sykehuset, men er 17 uker og skal ha min 3 ul førskommende mandag (på sykehuset) så da avventer jeg med "betalingsultralyd" til litt senere i svangerskapet:) Men genialt at du fortalte om det!! Usj ja jeg vet akkurat hva dere mener m å engste seg for om barnet er friskt... Venter nr 3 nå og har aldri før vært så nervøs:-P Og med den beskjeden jeg fikk forigårs, vanncyste i hjernen på bebisen, så er man litt ekstra nervøs:( Men håper det går tilbake av seg selv:):):)

Men hvordan blir det med BIM treff i Tønsberg i nærmeste fremtid?

Hei..

Slenger meg på i "Tønsberg-gjengen". Bor på Stokke, er 35 år. Venter 1.mann 14. august..

Var på ul på mandag som var. Deilig å se den lille sparke og slå. Kjenner ingenting i magen ennå, men det er nok litt tidlig..

Treff? Hvorfor ikke??

Da har vi vært på ultralyd idag, og vi kan puste godt og letta ut.:) Alt så bare bra ut der inne. Vi fikk klare og fine bilder, en riktig så fotogen liten kar som lå der inne. Ingen tvil om at det var en gutt, -vi kom hjem med et nærbilde, av en tiss pekende rett ut og med musepila som peker på den;) He, he..da fikk vi igrunn et problem, vi som er helt blanke på guttenavn..

Så godt å høre at alt så bra ut på UL! Hihi, vi har også nærbilde som avslører at det nok blir en liten gutt som kommer og skal være sammen med oss:o) Navnet er klart allerede; vi skal kalle opp etter farfar, og gleder oss vanvittig til å spørre den stolte bestefar etter fødselen om vi kan få "låne" navnet hans til lillegutt:o)

Hei,

Jeg slenger meg på her med et hei. Jeg er inne å snik leser litt... Har termin 2. sept så hører jo egentlig til i September klubben...

Men er så på grensa at det både kan bli i sept og august.

Jeg var på privat UL hos nøtterøy ultralyd institutt i uke 13 (12+4) Vi fikk også se mye med tanke på at knøttet var så lite. 750 kroner for 3d og normal UL.

Annonse

Har akkurat sittet og sett på BIM-treff-siden. Der står det at det skal være treff her i Tønsberg både onsdag 14.03.07 kl 1200 og onsdag 21.03.07 kl 1900. Jeg er på jobb på dagtid, så 14. blir uaktuelt for meg, men er det noen av dere som skal 21.03.07? Ser visst ut som det er flere som har møttes her i Tønsberg tidligere også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...