Gå til innhold

HVORFOR STÅR ALLE SOM RAKKER NED PÅ RØYKERE SOM "ANONYM"???

Anbefalte innlegg

Røykere er veeeeeeeldig opplyst om at røyking kan skade barnet. Hvis dere som ikke røyker tror at det hjelper å skrive inn sånne innlegg som skal gi røykerne dårlig samvittighet, så behøver dere ikke det. Røykere har dårlig samvittighet.

Det er bare det at noen har mer vanskelig for å kvitte seg med nikotinsuget enn andre, DET ER OGSÅ VITENSKAPELIG BEVIST.

Det er jo ingen som har røyka nå lengre, hvis alle disse skremselspropagandaene hadde funket.... Så hvorfor rakke ned å gni salt i såret, når du heller kan si at: Kjempebra at du har trappet ned fra 20 til 2 røyk om dagen. Tror kanskje at motivasjonen blir bedre da...

Å nei...jeg mener ikke at dere skal skryte av røykerene, men gi motivasjon til å slutte...

Fortsetter under...

Kan jo hende at de står som anonyme pga at de røyker selv!

Ville jo være veldig flaut å signere med nick, også er det en som gjenkjenner deg på gaten med en røyk i kjeften;) hehe

Tviler på at alle de anonyme her er ikke-røykere!

Hilden en som sluttet helt, men sprakk litt, og skal slutte igjen nå!!

Nei, alle er faktisk ikke opplyste og det er veldig tydelig!!

Du er kanskje det , men det er jaggu mange som ikke er det heller.

Ganske sykt med tanke på at vi er i 2007!

Eksempel fra Blindpasasjer:joda alle vet vel nå at røyking under svangerskapet ikke er bra, men vi snakker om enkelte risikoer som øker med noen promille, ikke engang prosent.

Er det dette dere kaller for å vite alt????????

For det første så er jo bare den ene tingen hun skriver her helt feil og i tillegg så er det jo 100 andre ting (store risikoer hvor så lite som promilletallet ikke er nevnt en gang, men heller en risiko økning på 50% er mer reelt!

Uffa meg, blir sjokkert jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...