grand danois Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 ej e ny her,men ej hive mej rett i d ej=) ej he ei jente på 4år,å ej he så lyst på en ny beby...men så he ej en samboer som ikkje vill enda.han føle sei ikkje klar til å få meir ansvar en ka han allerede he..ej tenke på d heile tida,å blir lett sure på na. å d hekje blitt bedre når ei veldi go venninde ta mej netopp he fått:( ka ska ej jer?? vi bruka kondom,men han drive å teke den ta sei midt inni dansen, men han kjeme alltid på magen min el noke sann. e d egentli store sjansa for å bli gravid da?
AwholeNewWorld Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Velkomme til oss :=) Som jeg skrev på et tidligere innlegg til en ny her: Vi er en flott gjeng :=) Stor kosmos til deg!
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Jo fler jo bedre...=oD Velkommen skal du være=o) Klemklem
grand danois Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2007 takk for d=) tenkte ej hadde noken å syte la me her inne=) d er ikke monge ta vennindene mine som sjønna hvorfor ej he lyst på en til=) å i vertfakk ikkje samboaren min=/
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Her er det bare å syte i vei...=o) Skjønner veldig godt hva du mener... Skal legge meg nå, men er sikkert tilbake i morgen tidlig en gang...hihi... Natta...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Hei på deg!=) Velkommen hit, kjempekoselig med fler! Det er vel ikke så stor sannsynlighet får å bli gravid da, men det er en mulighet=D Så får håpe du blir gravid selv om han hopper av. Klem
grand danois Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2007 takk for d=) men ej tenke d at han kan ikkje vere så redd for at ej ska bli gravid vist han drive å teke den av da.. el?? han sei han ikkje vill ha fleire,men ej blir så forvirra når han drive å teke den av.. av å til vill ikkje han ha den på i d heile tatt=) ej he hørt at der kjeme litt sædcelle i heile sammleie ej...e d rikti el?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 Det er helt riktig=) Så så lenge han ikke bruker noe er det håp! Kjenner til den forvirringen! Sambo sier han ikke vil ha barn, men han hopper ikke av i svingen en gang. Eller nå har han blitt mer positiv, og sier han har litt lyst, men allikevel. Når de tar den risken kan de jo ikke være helt motstandere av å få barn. Tror at de har vanskeligheter med å innrømme for seg selv at de vil. Tror de håper på et "uhell" ;-)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 3. mars 2007 #11 Skrevet 3. mars 2007 Vil bare oenske deg velkommen hit! Mange koselige jenter her inne! Og alle vil forstaa deg naar du syter! Godt aa ha noen som gjeor det... Og, ja, saa lenge han tar av seg kondomen underveis (hva er forressten vitsen med aa ta den paa i hele tatt da du?..) er det alltid et haap.. Selv har jeg levd i haapet i over 3 aar naa, og det er litt slitsomt det ogsaa.. Blir like kjempeskuffa hver gang tanta dukker opp jeg. Men uansett, lykke til!!!
AwholeNewWorld Skrevet 3. mars 2007 #12 Skrevet 3. mars 2007 Ja, helt enig. Hva er da visten med kondomen i det hele tatt ? :=) Vi får bra krysse fingrene våre, jenter :=) Kosmos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå