Gå til innhold

Er magen deres steinhard å ta på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min blir det hvis jeg står eller går. Føler at mageskinnet skal sprekke hvert øyeblikk. Er nå i uke 33, er det kynner som gjør at det strammes slik i huden eller skal magen være så hard? Som ett trommskinn nesten jo..

Er faktisk litt ubehagelig, selv om det ikke er direkte vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det de kaller kynnere, pg helt vanlig. Bare positivt at det skjer, for da trener livmora seg opp. :-)

Skrevet

har det jeg også noen ganger.Kan se magen bule ut på den enne siden og blir veldig hard.Så er vel bare slike kynnere vi har.

Skrevet

Magen min også knallhard hele tiden. Kjøpte en herlig Cocoa body butter på Body Shop i går og det er så deilig å ta på magen, særlig når du føler at huden er stram.

Skrevet

Jepp, magen blir knallhard ofte hver dag her, og i følge jordmor er det kynnere.. ikke alle som kjenner de så godt..jeg klarer ikke helt kjenne når de kommer og slipper taket igjen, men kjenner ofte at magen er hard. Så slæpp off :o) Alt er nok slik det skal!

Er det ikke utrolig da jenter at vi NÆRMER oss ?? Jeg syns, det blir spennende, litt skremmende, men aller mest det største i mit liv hittil.

Lykke til alle

Klem

Skrevet

Dette er helt klart kynnere! Og er veldig vanlig og helt ufarlig ;o) I forrige svangerskap visste jeg knapt hva kynnere var, men nå har jeg det titt og ofte. Bare jeg går opp ei trapp f.eks, reiser meg brått el.l. Skal være enig med deg i at de kan være ubehagelig, men så lenge det er ufarlig er det greit :o) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...