tre små... Skrevet 2. mars 2007 #1 Del Skrevet 2. mars 2007 feks på babyshop?? tenkte å kjøpe rett fra babysafefeeder... 2 stykk for ca 125kr... inkludert frakt.. er det en bra pris??? trenger man mange sånne ekstra "nett"?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 2. mars 2007 #2 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg tror jeg kjøpte en pakke med en feeder og to nett for 100? http://loevebarna.skryt.no/lovebarnas_hovedside/hostvinter/nyheter/babysafefeeder2-pakningmedtoek Du skal vel bytte ut nettene om de blir slitt. Holder vel med to nett i starten, så kan du heller kjøpe flere dersom den blir en suksess? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 2. mars 2007 jeg fikk bestilt fra babysafefeeder.... 1 stykk men bare med et nett da for 55kr ink frakt... så da får jeg prøve... hvis den er bra kan jeg jo bare kjøpe en til så får jeg jo 2 stykk for 110kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå