ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 2. mars 2007 #1 Del Skrevet 2. mars 2007 jeg har sitti å sett på A walk to remember nyyyydeeeeliiiig film! *rørt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 2. mars 2007 #2 Del Skrevet 2. mars 2007 Huff, da, tenkte jeg... Nå må jeg skrive noen trøstens ord. Phu, så var det bare en film! ) Har ikke sett den filmen jeg. Foretrekker egentlig film jeg kan smile av! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 2. mars 2007 #3 Del Skrevet 2. mars 2007 Det er en nydelig film ja, tårene rant som bare det da jeg så den for noen år siden:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 2. mars 2007 den er verdt å se! kjempe fin film man gråter gledestårer av =) nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 2. mars 2007 #5 Del Skrevet 2. mars 2007 Så godt det bare var "rørt-tårer"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kleenex Skrevet 2. mars 2007 #6 Del Skrevet 2. mars 2007 åååå den er så fiiin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 3. mars 2007 #7 Del Skrevet 3. mars 2007 Ja, nå ble jeg faktisk lettet når jeg leste at det var en film! Forberedte meg på å skrive trøstende ord! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå