Gå til innhold

på ul idag:)


ღPrinsesse&Prinsemammaღ

Anbefalte innlegg

var på ul hos legen idag, fikk se hjertet slå tydelig, og den lille sparket rundt inni der, slo salto:) jeg ble så rørt at jeg begynte å grine, til å me legen min ble rørt:) er i uke 10 + 4 så nå gleder jeg meg bare til å fortelle det til folk :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende da:)

Jeg skal til legen om 2 uker...gleder meg som en unge...

Håper at alt står bra til inn i der:)

Jeg er nå akkurat 10 uker på vei...så får håpe jeg får samme opplevelse som deg da:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har faktisk hatt ul hver gang jeg har vært der pga litt blødninger, men da har liksom bare sett litt hvitt, idag var det så tydelig, å man så bevegelsene så tydelig, det satt i gang morsfølelsen:)

lykke til, og gled deg masse:) alt blir mer virkelig når man får se der lille vidunderet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på noe som helst undersøkelse enda..Går på skole i Dublin, men føler det er "tryggere" å ta undersøkelsene hjemme..

Slik at jeg ikke minst forstår alt hva legen sier..hehe...

Tror nok morsfølelsen kommer mer når en virkelig ser at det er noe inni der..Jeg har jo ikke hatt noen symptomer som helst enda, så har vært ganske heldig der..

Så takk for det..gleder meg mye mye....og nå teller jeg bare dagene nedover til jeg skal hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...