solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Er det noen som har erfaing med denne?? Ser på happyland.se at de har denne der... Hadde egentlig tenkt meg avent manuell pumpe (siden jeg har dårlig erfaring med el pumpe fra sist) men nå ble jeg veldig usikker... Skal til sverige i helga og det blir sannsynligvis siste turen før babyen kommer. Så da hadde det vært greit å vite om jeg "bør" kjøpe denne der... eller gå for avent sin her hjemme...
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har bare prøvd den elektriske, og den funker greit Men så har ikke jeg prøvd Avent sin, så jeg kan ikke si om den er bedre eller dårligere. Har manuell stående også som jeg har fått, men har liksom ikke fått somlet meg til å prøve den da....
Karija Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Medela Swing "reddet livet mitt" da jeg fikk brystbetennelse. Er veldig glad i den pumpa... Har ikke prøvd andre pumper, men jeg forsket intenst på mange debattforum da jeg skulle kjøpe meg pumpe, og fikk inntrykk av at Medela Swing var best.
Expat Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Symphony har jeg aldri prøvd, men medela mini electric var min beste venn i 6mnd!
pingu-72 Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Er veldig fornøyd med medela swing (elektrisk)! Brukte en 2 år gammel avent manuell før det - og det var som himmelrike å få medela'en
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2007 Ok, da kan jeg ihvertfall se litt nøyere på den pumpa når vi skal til sverige. Tusen takk for svar alle sammen =) =)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 jeg har begge to;=) medela swing er helt suuper :=) anbefaler alle den:=) verd hver krone!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå