Gå til innhold

Luni!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å fikse sida di, så jeg måtte flytte på et bilde. Tror jeg kanskje har funnet feilen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller kanskje ikke:S hm....

Feilsøkte og fikk dette svaret: All personalized Navigition lists or Page Lists must link to the editor version of each page rather than the view version.

mEN SKJØNNER(ups) foreløpig ikke ut hva det skal bety:)

Skrevet

Jeg prøvde å lese i html-koden, men kunne ikke lese noe forskjell på Lunis side i forhold til min f.eks... Har vært en runde gjennom nesten alle de andre sidene, ingen andre sider som hadde problemer med den tools-knappen. Håper de kanskje kan hjelpe til fra den Supporten! :o)

Skrevet

Fikk mail nå. Sto bare: Are you still having this problem?

Jeg svarte Yes....osv, så får vi se hva svaret blir:)

Skrevet

Hi, hi... Håper disse menneskene forstod min engelsk, da!! :o)

Skrevet

Huff, det er ikke meningen å lage til så mye krøll for dere. Så snille dere er som vil hjelpe meg :o)

Bare å flytte i vei på det meste, ingenting som ikke kan flyttes tilbake igjen :o)

Skrevet

Ikke noe problem:) Vi må jo hjelpe hverandre:)

Skrevet

Hei, har dere funnet ut noe? :o)

Skrevet

Vet du, jeg forstod ikke så mye... Så jeg håper at de kan hjelpe til fra den supporten. Ellers må jeg nesten si at kanskje det enkleste er å lage en ny side. Vi kan jo se om "Sanna&Simen" har fått noe svar i dag først... De hadde jo mailet henne en gang, så da kan det hende at de jobber med saken! :o)

Skrevet

Siden min er i orden igjen :oD

Jeg har fått fikset masse der i dag, ta en titt til da vel ;o)

Skrevet

Så flott at siden din er i orden igjen. Det er kanskje gutta på supporten som fiksa den, da?! Du har jo gjort masse der! Var så artige de bildene av TV-slaven din! :o)

Skrevet

Haha, ja han ser helt borte bø ut ;o)

Sambo lo når han så dem han og :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...