Sanna&Simen Skrevet 2. mars 2007 #1 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg prøver å fikse sida di, så jeg måtte flytte på et bilde. Tror jeg kanskje har funnet feilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 2. mars 2007 Eller kanskje ikke:S hm.... Feilsøkte og fikk dette svaret: All personalized Navigition lists or Page Lists must link to the editor version of each page rather than the view version. mEN SKJØNNER(ups) foreløpig ikke ut hva det skal bety:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 2. mars 2007 #3 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg prøvde å lese i html-koden, men kunne ikke lese noe forskjell på Lunis side i forhold til min f.eks... Har vært en runde gjennom nesten alle de andre sidene, ingen andre sider som hadde problemer med den tools-knappen. Håper de kanskje kan hjelpe til fra den Supporten! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 2. mars 2007 Fikk mail nå. Sto bare: Are you still having this problem? Jeg svarte Yes....osv, så får vi se hva svaret blir:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 2. mars 2007 #5 Del Skrevet 2. mars 2007 Hi, hi... Håper disse menneskene forstod min engelsk, da!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 2. mars 2007 #6 Del Skrevet 2. mars 2007 Huff, det er ikke meningen å lage til så mye krøll for dere. Så snille dere er som vil hjelpe meg ) Bare å flytte i vei på det meste, ingenting som ikke kan flyttes tilbake igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 2. mars 2007 Ikke noe problem:) Vi må jo hjelpe hverandre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 3. mars 2007 #8 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei, har dere funnet ut noe? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. mars 2007 #9 Del Skrevet 3. mars 2007 Vet du, jeg forstod ikke så mye... Så jeg håper at de kan hjelpe til fra den supporten. Ellers må jeg nesten si at kanskje det enkleste er å lage en ny side. Vi kan jo se om "Sanna&Simen" har fått noe svar i dag først... De hadde jo mailet henne en gang, så da kan det hende at de jobber med saken! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 3. mars 2007 #10 Del Skrevet 3. mars 2007 Siden min er i orden igjen :oD Jeg har fått fikset masse der i dag, ta en titt til da vel ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. mars 2007 #11 Del Skrevet 3. mars 2007 Så flott at siden din er i orden igjen. Det er kanskje gutta på supporten som fiksa den, da?! Du har jo gjort masse der! Var så artige de bildene av TV-slaven din! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 4. mars 2007 #12 Del Skrevet 4. mars 2007 Haha, ja han ser helt borte bø ut ;o) Sambo lo når han så dem han og ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå