Gå til innhold

Hjelp hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går på jobben begynnete jeg og få litt små vondt nedentil.Litt vondt og gå,men så gikk det over.Og jeg tenkte ikke noe mere på det.I dag har det vært helt fint til nå i kveld.Sikkelig vondt,vondt og gå og røre litt på seg når jeg er oppreist.

Vankelig og forklare det,men det er nedentil,litt ved siden av,liksom på beina der nede.

Hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som bekkenløsning...

Skrevet

Heisann!

Høres ut som bekkensmerter for meg. Det er veldig vondt. Anbefaler deg å ta en sjekk hos lege.. Har store bekkenplager selv, og går til behandling. Det gjør underverker.. Lytt til kroppen, og ta det med ro. Ikke gjør noen vridninger, men snu hele deg når du skal gjøre noe(..dersom du skjønte hva jeg mente?.. hehe..)

..Vet ikke om det er det, men eneste forklaring jeg kan tenke meg.. Inni h.. med smerter mellom beina, nedentil?

Legg en pute mellom beina, og prøv å holde bekkenet ditt stabilt.

;o)

Skrevet

nei nei vil ikke ha bekkenløsning jeg.Skal på sykehuset på mandagen,kan de sjekke det der?er 40%sykmeldt alt og vil ikke være noe mere..kjeder meg de to dagene jeg er hjemme alt da.Må vel starte og prøve og legge den puten mellom beina.Må vel bare ta det mere med ro og komandere mannen min mere.hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...