Gjest Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Er i uke 33+0 i dag og har en veldig aktiv krabat inni magen. Han sparker, snur seg og hikker veldig mye. Synest dette er kjempe-fint og betryggende, og håper det er et tegn på at han trives og har det godt. Lurer på om aktivitet i magen også kan fortelle noe om personligheten til babyen. Noen som vet? Vil en aktiv baby i magen også bli et aktivt barn?
mayaya Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har hørt den der begge veier! Noen sa til meg at rolig i magen = vill utenfor Andre sa at vill i magen = vill utenfor Så jeg tror det er hipp-som-happ, jeg ;-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Min erfaring tilsier at en aktiv baby i magen er en aktiv baby utenfor magen!!!! Og derfor gruer jeg meg litt til denne lille her kommer ut fra magen, for h*n er mer aktiv enn det storebror var i magen..... Ihvertfall hvis det stemmer denne gangen også!! Men har hørt at det kan gå andre veien også da... Så det er bare å vente og se.....
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har hørt at hvis den er aktiv i magen så blir den rolig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå