fikk jente 6. mai:) Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Sf målet har ikke økt på 3 uker..er nå i uke 31.5.. Skulle på ul i dag men legen var syk...syns det er litt ekkelt, men skulle kanskje få kåmme i neste uke. Noen som har opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 hei. har ei venninne som har opplevd det samme. hun "sluttet" og vekse. Men etter ei stund så begynte hun og vekse igjen. Det var bare et lite stopp. Du må ikke bekymre deg for mye. Det går nokk bra skal du se:)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Har ikke erfaring, men ifølge jm var det hvis sf målet flatet ut eller gikk nedover at de lurte på hva grunnen til det var, kan være at barnet ikke får nok næring eller at det minsker på fostervann... Kan sikkert være greit å få det sjekket, selv om alt helt helt sikkert er i skjønneste orden! Håper ikke jeg skremmer deg nå, men siden du spurte svarer jeg bare med hva jm har fortalt til meg
cardia Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har også for lite sf-mål.Var på ultralyd på sykehuset,men alt var som det skulle.De mente at ongen hadde lagt seg til nirri bekkenet å da ble sf-målet mindre.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Jeg ligger oxo under den røde streken på skjema, men innenfor det grønne området..... Hva mener dere med lite sf-mål, er dere helt utenfor det grønne da eller??? Har to sv.skap bak meg, da lå jeg midt på streken hele tida....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå