Gå til innhold

Blør neseblod... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som plages litt med neseblødning?

Er 37+3 idag.. Har plagdes litt den siste uka spesielt.. ikke hatt det så mye tidligere.. Og det er bare i det ene neseboret.. :(

Men det er ikke så mye og går fort over.. men det er jo kjedelig da.. oppdager bare plutselig at det blør litt.. :(

Er det pga at slimhinnene i nesa er litt "ustabile" eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blødde litt neseblod her i helgen når jeg var på tur,min mor sa at det betydde at jeg måtte roe meg litt ned og ta det med ro.Var et slikt gammelt kjerring greire.Jeg har aldri blødd neste blod før,så kanskje min mor hadde rett?

Skrevet

Aner ikke.. Men det rare er at jeg har ikke gjort noe spesielt de siste dagene.. Faktisk vært mye i ro... Hmm....

Skrevet

Jeg hadde det ogsaa saann i 3-4 uker saa bare sluttet det av seg selv. :) Jeg var vell bare i uke 25 eller noe saant da det startet jeg da. Men er glad det slutta, er saa irriterende.

Skrevet

Utløses ofte av stress ja, du tar det vel med ro?? Prøv å legge over en kald klut innimellom, for da trekker blodårene seg litt sammen. Vi gravide har jo litt utvidede årer vet du, så det kan jo være bare derfor at de blir såre og kanskje sprekker litt??

Skrevet

Jeg har småblødd neseblod i perioder under hele svangerskapet jeg, og så blør jeg mye i munnen også. Tror det er slimhinnene som er mer sårbare ja. Men jeg var mye plaget av neseblod som barn også, så det er nok slik at noen er mer utsatt enn andre.

Skrevet

Irriterende, ja.. Selv om det ikke er så veldig mye..

Og ja, jeg tar det med ro, så det er ikke stress-utløst heller... Hmm... rart... Skal prøve det med den kalde kluten neste gang :)

Skrevet

Har du masse vann i kroppen? For de på sykehuset sa til meg at vannet i kroppen påvirka mye mere enn vi trodde! Blandt annet slimhinnene :)

Skrevet

Æ har å blødd litt ut av det eine neseboret (aldri blødd neseblod før), men det har kun kommen om æ har snyta mæ, har vorre litt snørrat den siste tia så... har ikkje vorre sånn at det renn ut av næsn. Som Chanzei skriv over her, så har æ fådd litt vann i kroppen dæm siste vekken, så det kan jo påverke litt kanskje? E 36+1 idag.

Skrevet

Chanzei og Dotti; ja, har my vann i kroppen.. Så hvis det påvirke slimhinnan, kan jo forklaringa ligg der...

Nei, det rinn itj akkurat ut av nesa mi heller.. bare litt den første dråpen, liksom, sånn at æ merke at det e der, men nok te at det e litt irriterende..

Når æ tenke mæ om, sjer vel itj Chanzei den mld her med det første, men uansett; grattis med Emil! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...