Gå til innhold

hvor mange ultralyder???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.

Hvor mage ultralyder er det normalt å ha, når alt er sm det skal?

Har en følelse av at det er mange som er på flere, mens jeg har fått beskjed om at jeg ikke skal inn på noen fler, siden alt var som det skulle på den ene jeg har vært på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ har bære vorre på en, e 36+1. Har fådd forståelse av at det e vanlig me kun 1. Men har å hørt fleire som e tell 2-3 kanskje, en veldig tidlig i uke 8-10 f.eks. Kan være mange årsaka tell det. Nyskjerrig, eventuelt misstanke om at det kan være nåkka feil osv... men ser å nån har UL når dæm e like langt på vei som mæ, f.eks om dæm ikkje lægg på sæ, kan være ungen ikkje legg på sæ det den skal osv.... veit ikkje om dæm får det dekt, men d gjør dæm sekkert om dæm bi henvist. E jo dæm som fær på privat UL å.

Skrevet

Hvis alt er som det skal være, er det bare 1 ultralyd...rundt uke 18-20

Skrevet

normalt er kun en gang ja.Jeg har hatt problemer med og bli gravid siden jeg har pco og har alt hatt 3ul og skal på en nå mandagen(det blir min 4)barefor og se at alt er som det skal.

Skrevet

Jeg har vært på 10 ultralyder nå da.. Men det pga sv.skapsforgiftning! Men for å være ærlig.. Ultralyd er ikke spesielt spennende når man er så langt på vei... Du ser ikke at det er en unge der inne en gang! Myyye bedre når den er så liten at hele ungen vises på skjermen :)

Skrevet

Man har normalt bare en ja, men får ekstra dersom det er mistanke om at noe ikke er helt som det skal. Jeg har vært på 6, men det er ikke noe å trakte etter!! Ville heller hatt et bekymringsløst svangerskap :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...