Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Bruker ikke prevensjon, men bruker svingen. Og dette har fungert i 2 år snart. Ønsker meg over alt i verden et lite barn nå, men sambo er ikke enig ennå.. Ellers så har jeg profil. ' Klem
Blåbærmuffins Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Da glir du nok rett inn her blant oss litt smådesperate...;o) Velkommen!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Hei hei=) Her er det god plass til en til! Velkommen hit=D Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Hei du... Velkommen skal du være...=o) JO fler jo bedre, er det ikke det det heter...=o) hihi Ser du er sykepleier, flotte greier, kan hende jeg kommer med masse spm om dette...=o) Har tenkt å bli jordmor, så sykepleien må jeg gjennom først..=o) Gruer meg litt men samtidig gleder jeg meg...=o) hehe... Klem fra meg...
AwholeNewWorld Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Hei, hei! Velkommen til oss! Vi er en fin gjeng her, så her kommer du til å trives :=) Kosmos!
tuppa prøvd lenge Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 her er det alltid plass til nye babysyke damer!;)og vi vil ha mange flere!:)hehe...velkommen til oss!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 Hei og velkommen hit i kosekroken vaar! Jeg er i akkurat samme situasjon som du, i svingen og med en mann som bare vil hoppe av der!.... Vi har hatt det saann i over 3 aar vi da, men naa faar det jammen vaere nok, sier naa jeg! Haaper du "slipper" aa vaere her inne saa lenge, og kan gaa over til aa bli aktiv proever, eller rett og slett bare gravid! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå