Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Skal inn på føden for en sjekk.. Har hatt ganske regelmessige tak i mage/rygg siden i går kveld.. Men det er sikkert bare maserier, og luring fra kroppens side.. Men syns også jeg har kjent så lite liv i dag.. Noen sier jo at så lenge du har kjent liv så er det greit, mens andre sier at er det forandringer i bevegelsesmønsteret så skal man ta kontakt.. Jeg har kjent lite liv hele tiden, men i dag har det absolutt vært forandring i bevegelsesmønsteret. Hun jeg snakka med trodde det var fordi jeg hadde vært opptatt med å ta tiden på takene, å det kan godt være, men blir bekymra jeg da. Hun sa jo at så lenge jeg hadde kjent lite liv så måtte de sjekke det opp.. Men har vært der inne så mange ganger pga. lite liv, men det hr aldri vært noe! (å godt er jo det da!).. Men vil heller ha tatt en tlf. for mye enn en for lite.. Da får jeg bare føle meg litt dum... Veit ikke hva jeg vil med dette innlegget, kanskje høre om flere som har hatt noen turer på føden? Som også kanskje syns det begynner å bli litt, tja, hva skal jeg si? Ekkelt kanskje.. Men deilig å få lufta tankene uansett=) Er forresten 2 dager over termin.. Dette blei langt, men håper på svar=)
Frk. Vable Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Syns jo absolutt ikke du skal føle deg dum!! SOm du sier, bedre å ta kontakt en gang for mye enn for lite. Tenk hvis det virkelig er noe den ene gangen du velger å ikke ta kontakt? Du kan jo nevne det for de på føden også, at du føler deg litt dum, de vil sikkert di det samme som meg! Lykke til ihvertfall!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Jeg hadde noen turer til føden med Lillegutt. Denne gangen gikk slimproppen min i uke 21, og jeg ble veldig redd og krevde å få komme inn. Følte alltid at jeg var en hysterisk masekopp... De er nok litt stressa der inne, men jeg synes faktisk ikke det burde være nødvendig å gi oss denne følelsen??!! Er du usikker, må du ikke bry deg om dem men tenk på deg selv og babyen! Bruk fagpersonalet for det det er verdt, det er jo det de er der for!!!
mayaya Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 De er kjempegreie på føden da, de tar alle seriøst, og de er jo der for oss da!! Ikke vær redd for å bruke dem du, det er myye bedre å bli beroliget, selv om det kanskje ikke er i gang ennå! Men man kan jo håpe, da!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå