Gå til innhold

hvor mange er vi her inne egentlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia jenter, jeg er ny her inne på september-forumet, første ganger jeg kikker innom, men jeg blir gjerne med på diskusjonene ;-)

Tenkte jeg godt kan lage en oversikt over hvem vi er her inne, når vi har termin, alder, fylke eller kommune, evt. fornavn for de som vil, hvor mange barn osv.

Jeg har lagt en hotmail-adresse spesielt til dette formålet, tenkte at dere kan sende meg den informasjonen dere vil ha med på listen (men hvertfall nicket må være med da), så lager jeg en liste og legger den ut her.

Mailadressen er: [email protected]

Hilsen, Maria

Annonse

Nå så jeg at det allerede finnes en liste over alle her inne i sykehus-rekkefølge.

Skal vi også lage en lignende liste? Gjerne sortert etter dato, og ikke etter sykehus, og med litt mer info? (og da legger alle bare til seg selv etterhvert med den infoen de vil ha på).

Jeg kan godt begynne (hvis ikke jeg nå senere ikveld igjen finner en liste enda lenger ned på siden da som dere allerede har begynt på?) ;-)

20.09: mamamaria, 31, fra Rogaland, gift og gravid med nr. 4, har jente og 2 gutter fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...