Gå til innhold

Hva er poenget med å bruke disse stygge, sjeldne navnene ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg for min del synes det er mange flotte navneforslag her inne.Det er vel ofte slik at der er de sjeldne navnene man legger ut til "høring",man lurer vel ofte ikke på hva folk synes om et helt vanlig navn.

Føler at du var litt unyansert,vi har alle forskjellig smak,vet du...

Ville du valgt topp 10 du da å endt opp med at fem av jentene i klassen heter Emma?

Alle folk er forskjellige å jeg synes det er helt ok å kalle barna det man vil. Det er vanlig at alle hopper to generasjoner tilbake når man velger navn. Jeg er slik selv. Vil ikke ha typiske 80talls barn navn fra min egen barndom og heller ikke mine foreldres generasjons navn- men heller besteforeldre generasjonen. Der er det mye fint å hente! Kanskje vanlige navn- men også helt uvanlige og skjeldne navn.

Er så lei av folk som legger ut innlegg om hvor lei dem er av andres navnforslag. Innleggene dukker opp med jevne mellomrom. Hvorfor i alle dager skal man forsvare navnet man velger..

Denne siden er til for å spørre om hva andre syns om ulike navn, og gjerne få andre forslag. En side som er til for å inspirere og forme det riktige navnet til barnet ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...