Gå til innhold

Morsomme måter å fotelle familien på?


Klikk

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noe forslag til låssen en kan fortele bestefreldre spesielt da, om den store nyheten på en litt artig måte? Har så lyst til å overraske de skikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

leste om ei som kjøpe en bamse til moren sin.. pakket den inn.. på kortet stod det.. den beste gave i verden lager man selv, og rundt halsen på bamsen var det et kort det stod "hei bestemor, kan du passe på meg til jeg komer?" eller noe sånt.. syns det var kreativt.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Det var meg det:) Skrev det og bestemor gråt og jeg gråt. Hun har ikke turt å si det til pappa min enda (for hun er usikker på om han klarer å holde det hemmlig) så jeg får sms fra henne om at hu titt og ofte er inni skapet og fir bamsen en klem.. Vi synes det er fint at hun tar del i vår hemmlighet..

Skal sies at mamma fikk den i bursdagsgave.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig søtt :) Må liksom finne på noe gøy. Sist ringte jeg bare å sa det da.. Hhehe... Lykke tik med svangerskapet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder søstern min skal jeg si det til sønnen hennes først og be han si det til mamman sin. Både søstern min og nevøen min er supergira på at jeg skal bli gravid (nevøen min er lei av å være minst i familien:) Synes det er litt morsomt at han kan fortelle det da.

 

Ellers har jeg hørt om at man inviterer til middag og dekker på til en baby ved siden av:)

Finnes mange måter å gjøre det på. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var ikke så veldig morsomme... Men vi hadde ultralyd time i uke 9. Da kjørte vi gutten vår på 4, og svigermor (som var ppå besøk hos oss), til mine foreldre, da var de ihvertfall samlet. For de måtte jo få vite det ca. likt ! Vi sa at vi hadde noen ting vi måtte ordne.....til deres store nysgjerrighet.....

Vi fikk utralydbilde på sykehuset, og kjøpte alle bakeriets kaker på vei tilbake, så viste vi dem bildet av det nye barnebarnet til kaffen .....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg skal få eldsta til og i det,men synest det er litt tidligt og si det til henne nå,men så vil jeg gjerne si det til mamma nå da :)

Så må vel finne på noe annet :)

 

Har også lest en plass at det var noen som kjøpte en t-skjorte til det barnet dei hadde fra før med verden beste søster på foreksempel og så gikk hun rundt med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste et tips her inne som vi brukte..

"de beste gavene er dem du lager selv.. gratulerer du skal bli bestemor"

 

hun fikk den gaven på sist morsdag..var svææært fornøyd ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma ringte jeg til med en gang...:P Klarte ikke holde meg ;)

Svigermor fikk Bestemor-kort til morsdagen ;)

mormor skal få garn og en strikkeoppskrift ;) hun har strikket hentesettet til alle barnebarn og oldebarn så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var på besøk hos mine foreldre...spiste middag og koste oss. Til kaffen gikk sambo ut i bilen. Der hentet han marsipankaken jeg hadde laget,med påskriften bestemor og bestefar juli 2007. Denne plasserte vi bare på bordet,og der stod den til mamma tilfeldigvis gikk forbi,leste skriften og hylte av glede...mens vi filmet det hele...hehe...det var artig. men den gangen gikk det ikke så bra for våres del,så neste gang en spire klorer seg fast,så får vi tenke ut nye påfunn :o).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...