Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Bruker vanligvis pampers active fit nr 3, men tenkte jeg skulle prøve disse også. Men de stinket parfyme synes jeg! Er dere fornøyd?
belli72 Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Jeg merket ikke at de luktet, og synes de var veldig bra! (hadde den størrelsen som var fra 9 kg, tror jeg...)
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Synes de er veldig tykke jeg da... Bruker også active fit, så jeg har holdt meg til de, men synes pampersene også lukter, men de lukter veldig tiss og bæsj, ikke parfyme
kajak&Daniel Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Jeg liker de veldig godt.. Brukte pampers og libero før, men etter jeg prøvde lidl bleiene, har jeg holdt meg til de..
C-millan ) Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Syns lidl bleiene er mye bedre enn pampers og libero:-) Han ble ganske sår av pampers og libero,men d er han ikke nå lenger... Bedre bleier som er mye billigere enn pampers og libero:-))
Benni-min Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Nå er gutten min7 mnd og har alltid brukt lidl sine. Har ennå aldri vært sår, og de lekker ikke. Er storfornøyd. Og så billige de er.....
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Her bruker vi tøybleier, men nå som jeg er gravid igjen, og reagerer veldig strekt på lukt (spesielt urin) så bruker vi engangsbleier for øyeblikket, og da lidl sine...synes de er kjempebra jeg!:-) Da hun var nyfødt reagerte hun på libero, så jeg er mer skeptisk til de enn lidl sine.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Jøss så bra å høre dere er fornøyde! Må si jeg egentlig var veldig skeptisk, er jo en tredje del av prisen til pampers sine. Men da skal jeg prøve ut her!
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 For og si det slik, jeg synes CIEN bleiene er det beste jeg har prøvd, jeg kommer garantert til og bruke de til jenta mi slutter med bleier:-) Super gode og kjempe billige!! Har tidligere prøvd pampers,libero,euroshopper og coop sine...INGEN slår lidil sine cien!!:-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #10 Skrevet 3. mars 2007 Nei, jeg er også enig i at ingen bleier slår Lidl sine Cien. Har prøvd både Libero og Pampers også. Lidl sine bleier er superbillige og gode.
Gjest_1001 Skrevet 3. mars 2007 #11 Skrevet 3. mars 2007 Jeg likte dem jeg og, brukte dem noe i begynnelsen, men nå bruker jeg pampers easy up ;-) Eneste jeg har å utsette på de lidl bleiene er at det blir litt harde klumper når de tisser, både libero og pampers er mykere med tiss i. Anbefaler dere å kjenne forskjellen, og ikke bruke lidl bleiene i f.eks babybjørn ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå