♥Tullerusk♥ Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Haha... Er for tiden går det med disse små troikane...mmmm namnam...=o) Ellers på lista så er det: Caramello Melkesjokolade Stratos Potetgull med ost og løk pluss holiday dipp... Potetgull med paprika (blander litt med stratosen) hehe Hva med dere, hva er BARE MÅ HA, BARE MÅ HA.... hihi
-Mariposa- Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 MELKESJOKOLADE. helst den originale, men med nøtter eller daim er nyyyydelig. Stratos, mmmm.... Mokkabønner sammen med rødvin (høres rart ut, men må prøves!). Gulrotkake fra Godt Brød Ellers er jeg veldig glad i urtete med honning, det er godt det og
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 Ååå glemte Av kaker så er det varme brownies med is til...Nyyydlig Liker også nystekt fra toro...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Åå dette var finfin inspirasjon til jeg skal i butikken nå;-) Min liste: Freia melkesjokolade, NAM! (har porøs i kjøleskapet...mmmm) Smash Potetgull med ost og løk, og hvilken som helst dipp;-) Tortillachips med ostesmak med salsadip Napoleonskaka på en café på Kolbotn, den er god den!
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2007 HAhaha... denne tråden var jo farlig, kommer på noe hele tiden... Napoleonskake er jo bare digg, og sjokoladekaka (vanskelig å finne en god en) Og MARSIPANKAKE fra Baker Torsen...Mmmmmnamnem...
*tybber* Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Av godteri MÅÅ jeg ha Søppeldynga hver gang jeg er i butikken! Liker bare halvparten av det i posen, men det gjør ikke noe! *hihi* Eeeeelsker søppeldynga! ;o)
Blåbærmuffins Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Er seriøst avhengig av hasselnøtter med sjokolade... spiser flere bokser i uka.. :/ Har heldigvis klart å kutte ut cola nå har vært avhengid i mange år, takk gud for cola zero!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2007 Hehehe... Ble veldig godte sjuk nå ja..hahaha... Her går det for det meste Vanlig COLA og Ville noen ganger...det er godt det... Syntes zero hadde en ettersmak som jeg ble kvalm av, men det er vel bare en vane ikke sant..hehehe
AwholeNewWorld Skrevet 2. mars 2007 #9 Skrevet 2. mars 2007 Hm... Jeg elsker godis som er salt :=) Ellers så er det ikke så mye annet digg jeg digger! hihi! Mannen min! Telles det som digg? Hihihi!
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. mars 2007 Hahaha... Ja vi teller med mannen...Men jeg haar fått min opp etter i halsen (kvalm) så orker ikke så mye av han fortiden...hahaha
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. mars 2007 #11 Skrevet 2. mars 2007 Haha, stakar deg. Er med på mannen, og sjokoladekake. Så liker jeg veldig godt Cola-lighten fra Rema 1000 til 5 kr, HAHA. Også sørlandsis med sjokoladebiter, NAM!=P
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #12 Skrevet 2. mars 2007 Påskeeggene med kremfyll inni (lilla boks - påskegodteri) NAM!! Melkesjokolade Pepsi Max Banansjokoladen formet som en banan med kremfyll inni "Krembanan" Caramello
AwholeNewWorld Skrevet 3. mars 2007 #13 Skrevet 3. mars 2007 Hehehe :=) Selvsagt må mannen telles med :=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. mars 2007 #14 Skrevet 3. mars 2007 Åå de påskeeggene er jo bare best!!! Har de kommet i butikken enda?
AwholeNewWorld Skrevet 3. mars 2007 #15 Skrevet 3. mars 2007 Jepp! Så de til og med på 7\11 :=) Løøøøp å kjøp, Dreamer :=) Hihi!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. mars 2007 #16 Skrevet 3. mars 2007 Ååå jippi! Nå skal jeg i butikken, hihi;-)
AwholeNewWorld Skrevet 3. mars 2007 #17 Skrevet 3. mars 2007 Var nettopp på 7\11 og leverte en film vi så igår, og nå var de utsolgt for eggene Blæh! Håper du finner de da i "din" butikk da!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. mars 2007 #18 Skrevet 3. mars 2007 Følte ikke at jeg så så herlig ut etter treningen, så turte ikke gå i butikken jeg, hehe;-) Men på mandag så krever jeg at rema har dem, hehe=)
AwholeNewWorld Skrevet 3. mars 2007 #19 Skrevet 3. mars 2007 Hehehe :=) Da sparte du deg selv for de kaloriene liksom :=) Hihihi! I stedet forbrente du dem ved trening. Bra, Dreamer! Flink jente!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 4. mars 2007 #20 Skrevet 4. mars 2007 aa.... det er mye rart! Bounty Stratos Festkarameller de der rosa og blaa brusflaskene (smaagodt altsaa) Ostepop Kokosboller Safaricookies Smash Og saa savner jeg saa saart SnackPack!!!
AwholeNewWorld Skrevet 4. mars 2007 #21 Skrevet 4. mars 2007 Å, nå fikk jeg lyst på ostepop. De lukter skikkelig vondt, men er nam, nam! Tror kanskje jeg må ut å gå en tur, jeg ... Ble ganske fristet nå. Dreamer: Har du funnet eggene? Eller venter du til mandag? Hihi! Tror kanskje jeg må kjøpe noen sånne også, jeg :=)
Blåbærmuffins Skrevet 4. mars 2007 #22 Skrevet 4. mars 2007 Er faktisk ettersmaken jeg liker! Minner om den isicola isen som fantes for endel år siden..;-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. mars 2007 #23 Skrevet 4. mars 2007 Nam, ostepopp! Spiste det i går;) Hehe Venter til mandag jeg;-) Gleder meg til å smake dem igjen. Blir skuffa hvis de ikke har, hehe=)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 4. mars 2007 #24 Skrevet 4. mars 2007 Har sittet og sett foerste sesong av Grey's Anatomy jeg i dag, og naa bare MAATTE jeg ha "chocolate cup-cakes, the ones with the white squiggle on the frosting".. hehehe... Saa naa staar foerste brett i ovnen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå