Én til Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Noen som aner hva det kan være? Er det dette som er halsbrann?? Fryktelig irriterende, føles rett og slett som om jeg har en klump i halsen. Hjelper ikke å drikke masse vann, går ikke an å "svelge bort". Er også litt mer tungpustet, aner ikke om dette har noen sammenheng... Noen som vet??
*Biola* Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Kanskje du begynner å bli syk? Jeg har vært syk hele uken og hatt en vond klump i halsen..
♥ivf m/prins♥ Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Hei:) Det kan være en så kallet "hysteri-klump" eller hva den nå kalles igjen. Det har jeg hatt et par ganger og det er ikke noe farlig. Den virker ikke så veldig stor, men er irriterende nok. Ligger liksom akkurat i svelget. Jeg kan ikke kjenne klumpen og tror nok ikke det er særlig til klump der i det hele tatt. Var på øre/nese/hals og fikk den beskjeden om at det var en sånn hysteri-greie. Ikke fordi jeg er hysterisk.....hehe, men det kan vel komme i perioder. Stress kanskje eller andre ting en blir påvirket av. Og den vil forsvinne av seg selv. Men nevn den/dette til legen din neste gang uansett og la han/hun få ta en kikk, så du ikke går og er unødvendig bekymret. Lykke til!
MomInUSA Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Hei - jeg husker det fra sist jeg var gravid - jeg tror det kan ha noe med halsbrann og gjoere - alt blir jo presset oppover. Jeg husker det var en skikkelig ekkel foelelse, og den gaar ikke bort. Fant alrdi ut hva det kom av da... At du blir mer tungpustet er helt normalt, det er jo typsik gravid-dame og puste og pese for den minste anstrengelse. Vi baerer paa masse ekstra vekt, og hjertet jobber 50% hardere (eller noe saannt) for aa pumpe alt det ekstra blodet rundt i kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå