Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig at mine tester er negative eller pos..., er litt usikker.

tok første test på mandags kveld - kjempe svak(billigtester), vanskelig å se om den var rosa. tok en ny en tirsdagsmorgen - samme da omtrent, litt sterkere (newgeneration). tok en ny en på torsdagskveld - synes jeg kunne skimte rosa farge i streken. dette kan vel ikke være skyggestreker...noen som vet????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville vært rart om du fikk skyggestreker på alle testene, men det må være frusterende å ikke få en skikkelig positiv test. Men det kan jo være lurt å teste om morgenen, ikke om kvelden. Hvis du ikke får "ordentlig" positiv test etterhvert, ville jeg ha tatt meg en tur til legen. Håper du snart kan slippe jubelen løs!!!

Lykke til!!!

Skrevet

ja det er litt rart å få strek på alle de testene, skal heller ta digital.

Skrevet

Du er nokk gravdi,men jeg tok også en new generation,synst dei virker dårlige....men etterhvert tok jeg en cb,den lyste + mot meg :)

Gratulerer :)

Skrevet

jeg tror du er gravid;)

jeg tok en "billigtest" i går morges og den var lys,lys rosa. måtte nesten legge godviljen til for og se den. tok encb digitaltest og der sto det....GRAVID.

er nok det du også skal du se;) er du i tvil ta en digitaltest så får du svaret svart på hvit)

Skrevet

Hos meg viste de gr tester fra babyverden lys lys rosa strek flere timer etter at jeg tok testen, mens CB viste gravid. Nå har jeg egentlig mest tro på CB tester :) de koster litt mer er verdt pengene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...