Gå til innhold

usikker på test...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det mulig at mine tester er negative eller pos..., er litt usikker.

tok første test på mandags kveld - kjempe svak(billigtester), vanskelig å se om den var rosa. tok en ny en tirsdagsmorgen - samme da omtrent, litt sterkere (newgeneration). tok en ny en på torsdagskveld - synes jeg kunne skimte rosa farge i streken. dette kan vel ikke være skyggestreker...noen som vet????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkurat samme problem som deg. Bruker billigetester, og har ons, tor og i dag fre morgen sett antydning til strek, men den er ikke rosa, men det er slik at jeg kan se hvor den er. Jeg dyppet en test i vann og da så jeg ingenting annet enn kontrollstreken. Sååå frustrerende å ikke vite, hadde jo veldig håpet at testen skulle bli mer positiv for hver dag! Tester bare om morgenen for å kunne sammenligne bedre (i dag var jeg så spent at stod opp kl. 5, da var det jo morgen..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ille å gå å være så spendt, men jenter, jeg syens bare dere skal gå å spandere på dere en skikkelig test og ta den. hvis de er utydelige så vent noen dager.. men jeg har fått en veldig svak strek og vært gravid, så det kan jo være :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Skal følge rådet ditt og kjøpe en test på apoteket i morgen tidlig (kan bli lenge å vente til de åpner 10 hvis jeg av spenning våkner kl 5 i morgen også.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...