Gå til innhold

I kveld konkurrerer vi igjen: Potteplanter!

Anbefalte innlegg

Hvem av oss har mest grønne fingre?

I kveld kårer vi Ms/Mr Grønne Fingre! Dersom det er nettopp du som har flest potteplanter hjemme, så kan du få æren å titulere deg Ms/Mr Grønne Fingre resten av denne uka her!

Jeg stiller nok ganske svakt, jeg har bare fem stykker her hjemme... Små og puslete er de også. Prøver faktisk å få dem til å dø, har lyst til å kvitte meg med dem nå som Karsten har kommet... Så de har virkelig livsvilje disse stakkars plantene mine! Noen som slår mine fem? :o)

Fortsetter under...

Har satt mine planter langt fra alt som heter sollys og gir dem kun vann sånn i ny og ne. Problemet er jo at de overlever og ser ut til å trives ganske godt. Har lyst til å gi dem bort, men ingen som vil ha dem. Og så føles det litt feil å kaste planter som tydeligvis har så sterk livsvilje! :o)

Annonse

10 her! Jeg har funnet ut av hvilke planter som tåler vanning en gang i uken, evt hver annen uke når jeg glemmer de... Resten får bare forgå, her;-) Og så har jeg et fastelavensris, roser fra min mamma og tulipaner fra kompisen til mannen min;)

Annonse

Jeg tror nesten vi sier at S kan titulere seg som Ms Grønne Fingre resten av denne uka her. Benni-min kan bruke tittelen Ms Lysegrønne Fingre i alle offisielle sammenhenger i samme tidsperiode!!

Gratulerer med tittelen begge to! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...