Gå til innhold

Noen som Kjenner seg igjen!?


KristineMed2Sønner<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så fint for deg da - er det slik det må være før en setter barn til verden? Er dette det eneste svaret?? Er det bare du som har rett???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm...er sjøl en ganske ung mor,fikk min første som 19 åring,så å rakke ned på unge mødre vil jeg ikke akkurat si jeg gjør...her var d snakk om planlagt eller ikke planlagt graviditet i en alder av 16,der mange mente hun ikke hadde det,mens jeg,TIL TROSS FOR MIN PÅSTÅTTE DUMHET,tolker det som er skrevet annerledes..og ja,å planlegge et barn når man selv enda bare er et barn,det synes jeg faktisk ikke er moden tenking! min personlige mening,og jeg er hverken ond,uintelligent,lite oppegående eller slaktende av den grunn..ikke er d bare jeg her inne som mener det samme heller,så du kan jo slutte å skjære alle over en kam her..

 

videre synes jeg ikke du sjøl heller virker så tolerant piha..da hadde du kunnet sett begge sider av en sak,og ikke bare bust ut me alle styggorda du noen gang har lært..og hva er det å ikke ønske noen vel i livet?er det modent?

tror ikke du er den rette til å snakke om hverken empati eller forståelse her...du burdte utvikle litt mer av begge deler sjøl først!

 

anonym over her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...