-carina- Skrevet 2. mars 2007 #1 Del Skrevet 2. mars 2007 Dette er utdrag fra hvordan babyen leker som 8 mnd... Synes det høres ut som om det er litt tidlig, jeg da... -------------------------------- 8 mnd: Etter å ha oppdaget hvordan han kan plukke ting opp, vil din 8 måneder gamle baby bruke mye tid til å bare flytte leker fra en hånd til en annen, eller holde med begge hender. Babyen din kan også begynne å assosiere ord med objekter - du kan begynne med å lære han med enkle bøker, spill eller leker som introduserer ord og lyder. - Krabber forover og bakover og samtidig holde en gjenstand. - Hun begynner å knytte to type oppførsler sammen. - Hun utvikler finmotoriske ferdigheter som pinsettgrepet. - Hun begynner å artikulere lyder, først vokaler også alle de andre lydene som man lager i alle språk. - Hun begynner å undersøke verden. - Hun vet at lekene ikke forsvinner når de blir gjemt; de eksisterer fortsatt et sted. Når babyen din begynner å snakke, er det beste hun vet å lage lyder. Så ta en fantasitur til dyrehagen og lær om dyrene, samtidig som du forsterker din baby sine høre- og snakke ferdigheter. Riktige leker: Underholdningssenter som oppmuntrer til å stå og gå, organisere & bygge leker, musikkleker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 2. mars 2007 #2 Del Skrevet 2. mars 2007 Oi da, så treg benjamin er da hehe. Nei, slikt gidder jeg ikke tenke på engang. De er så forskjellige. Enig i at dette høres utrolig kjapt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå