-carina- Skrevet 2. mars 2007 #1 Del Skrevet 2. mars 2007 Alle i barselgruppa mi fra helsestasjonen går på babysvømming. Bare ikke vi. Karsten har ikke vært så glad i vann, så det var ikke lett å bade ham de første månedene av hans liv. Nå har han plutselig begynt å plaske og kose seg masse. Så om noen uker skal vi starte på babysvømming vi også. Har gitt etter for "presset"... ) Men jeg gleder meg til at pappaen og jeg skal gjøre noe sammen med Karsten. Tror det blir koselig. Bare det blir like gøy i bassenget som når han bader i balja her hjemme... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. mars 2007 #2 Del Skrevet 2. mars 2007 Vi har ikke gått på babysvømming, men var i svømmehallen igår. Simen stooorekosa seg, så hvis jeg våger meg ut i bikini en gang til så skal vi flere ganger snart ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 3. mars 2007 #3 Del Skrevet 3. mars 2007 Vi går på kurs nr 2 nå og Tiril storkoser seg i vannet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå