Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan anbefale en praktisk og stilig stellebag som ikke koster flesk..? den trenger ikke være superstilig, men har ikke lyst på en sånn diger "pløsete" greie.

hvor kjøpte dere stellebag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min svigermor heklet et nett til meg som jeg fant frem fra skapet og det var så letthåndterlig og tok så liten plass at jeg kunne ta det med overalt, hadde alltid en arm, knagg, dørhåndtak, å henge den på. så ble det høst og den var jo ikke vanntett... da puttet jeg hele nettet opp i en firkantet bag med håndtak av "plast" og den kostet 20 kr på nille og har bilde av superman og spiderman og enda en helt jeg ikke vet hvem er.

og da ble det jo plass til lommeboka og mobilen og mine vanter itillegg og nå ligger den under vogna og er aldri i veien og tåler en regnskur,

genialt : ))

Skrevet

Kjøpte med en Simo stellebag til vogna vår. Den var helt håpløs syns jeg. Ble bare rot i den. Pluss at det ikke nyttet å åpne den med ei hand, trykknapper er ikke en-hånds-vennlig. For jeg synes det er greit med en bag som man faktisk kan åpne og finne ting i mens man har babyen på armen.

Jeg kjøpte derfor en SkipHop duo bag fra www.froskihagen.no. Den koster rundt 700-800 kr men det koster mange stellebager. Den er jeg superfornøyd med. Og den er veldig slitesterk så jeg regner med jeg har den til nestemann også. Kan brukes på alle vogner.

Skrevet

Polarn O Pyret sin virker super da, koster 595 tror jeg. Er med avtagbar stellematte og har ellers rom til det meste... Fine og gode! Hadde jeg ikke kjøpt min herrrlige Petunia Pickle Bottom, hadde jeg gått for POP sin!

Skrevet

denne kan jeg skrive under på =) Har en simo stellebag, mk som jeg synes er så slitsom å ha med å gjøre. Alt for myk, og flaskene står IKKE oppreist, alt bare velter i den. Vanskelig å finne frem ting. Så nå har jeg OGSÅ bestilt meg en SKIP*Hop expo fra KIWIKID. Har hørt så mye om den og tror jeg blir veldig fornøyd.

Skrevet

Hadde ikke stellebag til Simon i riktige farger, så kjøpte Brio sin. Den er grei nok, men har litt få rom synes jeg. Har hatt Baby Bjørn sin sekk, og den er jo veldig fin da...

Skrevet

jeg kjøpte også min skiphop dash fra www.kiwi-kid.com

den kom i løpet av få dager og kom med frakt og alt på $82 som ble halv pris av hva den koster i norge tror jeg

suuperfornøyd med den- mange rom og lett å finne det man trenger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...