Gå til innhold

Noen av dere som har vært på byen i Oslo i det siste?


-carina-

Anbefalte innlegg

Skal ha utdrikkingslag for ei venninne og verken forloveden eller noen av oss andre flyr så mye på byen. Men vi hadde tenkt å avslutte kvelden på et utested. Vi har tre ønsker for stedet. Det ene er jo at det passer for oss jentene som alle er 30 år +/-. Og så skal det være så stille og rolig der at vi får mulighet til å skravle litt. Samtidig ønsker vi at det skal være et dansegulv der, vi må jo se om vi har litt rytme igjen i føttene... :o)

 

Er det noen som vet om et sånt sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært ute siden jeg var 19..Men, da pleide jeg å gå på Jakcsons i Karl Johan, det heter ikke det lenger, husker ikke hva det heter. Ligger ved siden av kondomeriet og den sportsbaren, er tre etasjer. Si fra hvis du finner ut noe, så kan vi gå dit på mitt utdrikningslag og:-) Mariann blir med, blir du og med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg blir med! :o)

(Men jeg tror jeg skrev det i mailen til deg!)

Jeg skal på utdrikkingslag neste lørdag også, så da har jeg treningen inne før ditt utdrikkingslag! :o) Hi, hi...

 

Jeg spurte på Skravle også, fikk blant annet Onkel Donald som svar. Kanskje vi havner der på kvelden også? De må jo bli lei av meg på det stedet der!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...har aldri vært på Onkel Donald på kvelden, er jo bra der på dagen, så må kanskje prøve uten barn og. Kanskje vi snart får rabatter der..hehe...Føler meg litt dum de gangene jeg er den første som kommer dit..Heldigvis har hun gravide servitøren født nå, så da kjenner ikke hun meg igjen hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller gått for onkel donald ja...men der er det jo litt mer bråkete... jackson, som det het før ja, er jo et skikkelig fjortis sted nå har jeg hørt, så passer vel kanskje ikke for 30 +/-...hihi:-P

 

Skal høre med min kjære, den vante bup-spilleren, om han har noe tips!

 

Jeg har jo bare vært på fotball-puber i det siste, ikke akkurat utdrikningslag, for jenter, materie:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi godt prøve Onkel Donald, det er jo nærme toget for meg som må ta toget hjem og:-) Har en kompis av hun ene som skal være med som jobber på Big Horn, så han ordner alt der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til utdrikkingslag, jeg nå. I kveld er det Sten som er ute og svinger seg, akkurat nå er de på toget på vei til hytta... En kompis av han som drikkes ut som har gode kjente på Ringnes. Så 11-12 gutter har to diiigre fat med øl! Tror de koser seg, ja!! :o)

 

Men neste helg og om tre uker så blir det min tur til å lufte meg litt! :o)

 

Fint om Scott vet om noen bra steder... Jeg videreformidler bare til forloveren, hun får velge. (For da får hun skylda om det blir galt! ;o) Hi, hi...) Men hun har bodd først i vest, så nord i landet de siste årene, så hun er vel like lite bevandret i Oslos uteliv som meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle foreslå Wallmans Salonger. Der får man treretters middag samt underholdning og til slutt åpnes baren og de forvandler scenen til dansegulv. Har vært der ved 3 anledninger; min søsters 40års dag, min manns 30års dag og på vår bryllupsdag. Det morsomme er at dersom man gir beskjed på forhånd blir den man feirer gitt litt ekstra oppmerksomhet. Som feks i bryllupet vårt....vi var bare 6 stk, men likevel hadde vi ca 600 stk som skålte for oss i anledning at vi hadde giftet oss :)

 

De har hjemmeside www.wallmans.no, men ser nesten ut som den er nede nå? Jeg får iallefall bare feilmelding....synd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Wallmans har jeg hørt mye bra om. Eneste er at vi skal spise annet sted, så da passer det litt dårlig. Har fullt opplegg hele dagen, skal spise på indisk på Grünerløkka før vi da skal avslutte på pub/disko. Oss gamle damene skal riste litt på kroppene våre!! ;o)

 

Men har som sagt hørt mye bra om Wallmans, så dit skal jeg komme meg en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...