Mamma`N Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 jeg er i uke 32 og noen ganger blir jeg skikkelig kvalm...det er bare sekunder får det går galt liksom vanlig??? flere som opplever det samme?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Jeg var kvalm på slutten jeg også. Tror det er fordi knøttet inni magen klemmer på diverse organer. Følte meg litt stappa for å si det sånn. Jordmor sa til meg at det var helt normalt.
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har også begynt å slite med kvalme og oppkast. De siste to ukene har jeg stort sett ligget på sofaen, og inntaket av mat har vært minimalt. Jeg har så langt kommet til at det som fungerer best for min del er å spise litt mindre til middag og kvelds. Da slipper jeg å våkne av kvalmen om natta og jeg slipper å spy om morningen, men kvalme er der... Har "bare" 10 uker igjen så det er bare å bite tenna sammen.
Sam73 Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Hei, Har også vært usikker på dette, da jeg har følt meg veldig kvalm og vont i magen den siste tiden. Er i uke 36 nå. Har hørt med jordmor jeg også, og hun sa det samme til meg. At det kan være at det presser på div. inne i magen min, slik at man blir kvalm. Det kunne oppstå på slutten av svangerskapet. Får bare holde ut en stund til med dette. Lykke til
Mamma`N Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2007 takker for svar...hehe når man får slike plager virker 9 uker så inderlig lenge....men men...får ikke gjort annet enn å vente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå