Gå til innhold

må bare skrive det her!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I dag var jeg å kjøpte to tester QR, som vanlig klarte jeg ikke å la den ene ligge til i morgen tidlig, så jeg måtte jo bare teste! (tror ellers de ville ha tatt fyr i veska....)

Og da kom det et svakt, svakt strek....!!!!! men jeg har blitt lurt tidligere så jeg tror ikke helt på det, men håpe kan man jo!

Uff jeg kommer til å bli bra skuffet når jeg senere får tr eller neg test, men putt pytt!!!! Etter 14 mnd med prøving kan det jo kanskje ha lyktes??? Det blir spennende med den neste...

Skal jeg ta den i morgen tidlig, eller vente til over helga? bør vel strengt talt vente, men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEi hei...

Du trenger jo ikke å vente t over helga da,hvis du er kommet over IKM.. men hvis du ikke er passert den kan du jo vente til den dagen kommer....

Men uansett hva du bestemmer deg for å gjøre så må du ha LYKKE TIL..

KLEM:::!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Å, så spennende! Alle sier jo at en strek er en strek, men jeg skjønner at du vil være litt forsiktig. Men det er jo i alle fall et godt tegn! Må også si at jeg er litt misunnerlig. Tok akkurat en test selv (skulle i alle fall vente til i morgen....), og der var det ingen antydning til noen strek.

Lykke til!!!

Skrevet

det er morro med strek, men problemet var at jeg fikk ett slikt strek før jul også... var da så sikker på at det var klaff, men da var neste test neg, så kom tr rett etter! hvem vet! jeg vil så inderlig gjerne ha en liten baby!!!!!

Skrevet

Jeg ble lurt av QR.. kjøp en annen sort for å være sikker :). lykke til.

Skrevet

Vanlig CB er veldig sensitiv, og hos meg kom det svak svak + 4 dager før IKM, den var nesten usynlig. De testene fra babyverden viste en positiv strek etter at testen hadde ligget i to timer så jeg trodde ikke på de. Men jeg er jo gravid nå :) og kjøpte både vanlig CB og digital for å bekrefte det så det ble positiv.

Har hørt fra flere at de er ikke er fornøyde med QR så jeg har heller ikke kjøpt eller prøvd de.

EN STREK ER JO EN STREK :)

Ønsker deg lykke til og håper du ruper hurrra tidlig i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...