Gå til innhold

litt oppgitt... hormonell kanskje?

Anbefalte innlegg

sitter her og er litt oppgitt...

det er fredag og helg. dagen jeg gleder meg til hele uka.

har en kjempeok jobb som jeg trives i, men det er jaggu meg godt å ha to dager fri også!

men...

helgen byr på lite spennende aktiviteter for min del. har litt sånn motvillig sagt ja til å være barnevakt for verdens søteste niese på 2,5 år på lørdag dag og natt til søndag.

har en mann som skal ha guttekveld i kveld... og som farter mye ellers.

venninnegjengen har planlagt bytur, noe som ikke frister sååå mye når magen vokser og en blir sliten før midnatt.

er litt lei av å sitte hjemme...

og jeg regner jo med at hjemmekveldene ikke blir færre etter som tida går og magen blir stor og tung.

er nok litt hormonell ja... litt blue...

godt å få syte litt til noen som kanskje har følt /føler det litt på samme måte av og til.

ha fin-fin helg damer!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8461073-litt-oppgitt-hormonell-kanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff, kjenner til at kreftene ikke helt strekker til til alt en gjerne skulle gjort! Prøver å tenke at jeg nå skal gjøre ting som jeg ikke får gjort ellers.. som å lese alle de bøkene jeg alltid har hatt tid til og sånn.. en fredagskveld blir noen sider det!. venninner får komme til meg, og så får vi heller avslutte kvelden tidligere enn normalt... og så blir jeg heller med ut om kreftene strekker til likevel:)

Du får prøve å kose deg med det du har, og ikke deppe over det du ikke får til..(ja, vet det er lett å si det, og ikke så lett å gjøre alltid..)

jeg skulle veldig gjerne hatt ork og bekken til å ta en skikkelig real fredagsrengjøring jeg.. meeen jeg får nok vente til mannen min kommer hjem neste uke, og så får han vaske litt og så får jeg bake boller til han som belønning:) hehe

Helgen føles nesten litt bortkastet? Det tror jeg at jeg ville ha følt. Men du kan jo kose deg med tulla, bake boller (de ferdipakkene er enkle og gode!) få lakket tåneglene (kan dere jo gjøre sammen), se Bridget Jones dagbok 2 når hun sover (da får du deg en go latter), osv.... Det var jo bae noen små ideer.... Og husk, at de er nå skyldig DEG barnepass, så du kan jo planlegge en het natt med din kjære.... :-)

jeg føler meg litt sånn som du gjør i dag. I går var jeg i toppform og følte at alt var fint. Men i natt har jeg sovet dårlig, mannen min var ute med jobben i går. I morrest begynte jeg å grine for ingenting. Sto bare foran speilet på badet og så hvor sliten jeg så ut og sto og grein. Huff ikke så lett når man kjenner at hormonene tar overhånd. Fra topp til bunn på 24 timer, kan kanskje være vanskelig for de rundt meg å holde tritt...

Håper du får en fin helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...