Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er i uke 35 nå og har blitt så vannvittig tissetrengt at føler jeg må på do konstant. Når jeg er ferdig på do, så må jeg på do nesten rett etterpå igjen. Føler liksom som om jeg aldri er tømt skikkelig. Flere som har det sånn???Kan ikke gå så langt uten å ha do i nærheten for å si det sånn, men det er vel bare normalt at det blir sånn på slutten.

Ha en fortsatt fin kveld og ei god helg!!

Fortsetter under...

Skrevet

Kan ikke være UVI da?

Man tisser jo mer på slutten pga press på blæra, men jeg føler det ikke sånn som deg....

Men vi er forskjellige da :-)

Skrevet

Mener du urininfeksjon?eller?

Itilfelle har jeg tenkt litt på det, men skal på kontroll til uken så får vel høre mer da tenker jeg.

Skrevet

Jeg har det også akkurat som deg. Er i uke 37 nå og har hatt det sånn en stund..... Utrolig slitsomt. Spesielt på natta! Phu.... Så det blir noen turer opp på do ja. Men vil tro vi hadde merket annet ubehag i tillegg om det hadde vært urinveisinfeksjon....

Skrevet

Høres veldig kjent ut for meg.

Er nå gått over termin, men har hatt det sånn i flere uker. Jeg kan sette meg for å tisse, og det kjennes ut som det skal komme flere liter, men så kommer det bare litt. Men når jeg har reist meg og gått noen skritt må jeg tisse igjen. Tror hodet til babyen (hvis det ligger godt nedi bekkenet) klemmer litt av for den frie flyten når man sitter, samt at når man reiser seg blir presset framover mot blæra igjen.

Jeg har også trodd at det kunne være uvi, men det har det ikke vært.

Men det er litt plagsomt å måtte løpe på do flere ganger i timen...

Skrevet

Jeg er i uke 33 og går på do 40 ganger om dagen og flere ganger om natta. Her en dag var jeg på teorikurs på kjøreskolen, der er det meg med min store mage + 10 kvisete 17-åringer, alle gutter. Jeg hadde selebukse på og var på do rundt regnet 10 ganger på de tre timene kurset varte. Haha.

Annonse

Skrevet

Har det på samme måten. Kjennes ut som om barnet presser skikkelig på blæren når jeg reiser meg og når han beveger på seg. Og kommer bare et par dråper når jeg går å do. Vet ikke om han ligger langt nede i bekkenet, men kan jo kjennes sånn ut. Er i uke 36.

Slitsomt, ihvertfall om natten, er oppe minst en gang i timen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...