Gå til innhold

November: Flere som enda ikke har hatt sex????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er blitt "skadet" etter fødselen og greier ikke lenger se på meg som en en han kan ha sex med........ganske fortvilende synes jeg. Flere som har det slik???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Vi har hatt sex to ganger etter fødselen. Ikke fordi vi har hatt lyst, men fordi vi føler vi "må". Huff, blir litt trist av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja men dere har ihvertfall hatt det. Synes det er trist at ikke typen min greier å ha sex med meg jeg.....jeg har jo lyst jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at han ikke har lyst da? For oss tror jeg det bare har blitt en skikkelig uvane. Hadde ikke sex de 4 siste mnd før fødsel heller, og da mister man jo alt som heter lyst! Men vi prater mye om det vi da. Har funnet ut at vi må ha en fast dag i uka, og prøve å få lysten tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope, beklager, klarer ikke holde oss unna hverandre vi.. klarte ikke 2 uker engang.. hmm..

 

høres ille ut, men synes det er en fin ting at dere hvertfall har snakket om det, og at dere er klar over det, å begge vil gjøre no med det. så lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er psykisk, men da blir det også fysisk. Han må jo greie å få den opp å da må han jo være opphisset...hehe.....og siden han ikke blir det så blir det begge deler :)) men det er jo ikke krise, jeg er ikke så ivrig jeg heller, det er bare det att jeg håper det ordner seg og at det ikke blir slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt sex ennå, men det er rett og slett fordi jeg ikke har lyst og energi. Jeg er fortsatt ganske åpen nedentil, og synes det er litt ekkelt å tenke på å ha sex da.

 

Synes situasjonen din høres veldig trasig ut og vet ikke helt hva råd jeg skal komme med, men dere bør iallefall prate sammen.

Håper det ordner seg for dere.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...